  • Data: 2010-12-22 18:14:43
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:0630ae83c5919b14dd0c18e8cbd6d185$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > KJ Siła Słównapisal

    > Nie masz zaćmy. Ty po prostu jesteś ciemny jak tabaka w rogu.

    Nie dosc, ze pisac nie potrafisz, to czytac chyba tez nie.

    > Wodzu, ty napisałeś że przy hamowaniu opona nie zmienia znacząco
    > powierzchni przylegania do podłoża.

    To napisalem ja, a nie KaJot.

    > To tak jakbyś napisał że ziemia to płaski dysk podparty przez siedem
    > krokodyli.

    Serio, kompletna 100% powaga. Uwazasz, ze najwazniejsze jest to ugiecie
    opony wynoszace max 1% calej wysokosci opony? Wiele bzdur napisales (jak np.
    to ze motocykl to zyroskop), ale tym bijesz na glowe kompletnie wszystko.

    --
    pzdr:
    Ivam