eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-21 17:02:16
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lovtza pisze:

    > Nie ma nic złego, po prostu nie ma hamowania. Nie masz dociśniętego do
    > nawierzchni koła, bardzo łatwo jest zablokować koło. Umiejętne hamowanie
    > tyłem wcale nie jest łatwiejsze, tylko daje złudne poczucie bezpieczeństwa.
    ok, tu sie zgadzam.

    > Jestem na tyle rozsądny aby nie pompować klamą ;)
    a kto tu mowi o pompowaniu? czy hamulec dziala 0-1 nacisnieta klamka -
    puszczona? oj?

    > Aha, czyli widzę, że nawet nie masz pojęcia o tym jak działa ABS ;)
    zmiana cisnienia w ukladzie hamulcowym, prosze Cie nie osmieszaj sie.
    Pisales ze hamowanie pulsacyjne to nie to co robi ABS to napisz co robi
    bo narazie to hmm chyba Ty nie masz pojecia jak dziala ABS
    a ja przypadkowo z racji zawodu ktory uprawialem mialem z tym czyms
    czesto do czynienia hehe :D

    > To nie jest kwestia tego, co łatwiej komu kontrolować. Ty na prawdę tego
    > nie rozumiesz? Kwestia dotyczy tego jak poprawnie jeździć motocyklem.
    tak

    > Chodzi o to aby ten początkujący uczył się poprawnie, od samego
    > początku. Nawet w szkołach jazdy na kat A uczą aby posługiwać się przede
    > wszystkim hamulcem przednim, czyli zasadniczym.
    nie

    > Stary, wiedziałem, że z
    > niektórymi jest tutaj słabo, aby ty zawstydzasz samego Arniego!
    ale o co Ci chodzi?
    pytamboniewiem.

    Gdzies tam wyczytalem, ze latasz po torze - gut ale wiesz, nie jestes
    Rossim ;D

    --
    pozdr
    Rogal