eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-17 20:13:57
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:d4a00b1dffa7f40fe728b7f0ca1da10b$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > Może można by i zrobić coś takiego. Ale teraz, to już za późno.

    Jak w przedszkolu. Nie miales argumentow, wiec ignorowales, potem oficjalnie
    powiedziales, ze sie obrazasz i koniec zabawy, nie bedzie dyskusji.

    Idealny polityk pokroju Andrzeja.

    > potem na merytoryczne pytania (np. o zgode do podpiecia sie pod
    >
    > Bo nie musimy. Jakbyśmy musieli, to byśmy zapytali. Czego tutaj nie
    > rozumiesz?

    I nie wystarczylo tak od razu? Padlo pytanie, a Ty odpowiedziales kolejnym
    pytaniem (bardzo niekulturalne). A trzeba bylo napisac:
    "Nie pytalismy, bo nie ma przepisu nam nakazujacego". Juz wiecej do tego
    nikt by sie nie przypierdolil, bo kazdy by uznal, ze mowisz prawde.

    > tłumaczyłem to już tutaj kilka razy. Nie chce mi sie tego robić po raz
    > kolejny. Poszukaj sobie w postach.

    Posluchaj - teraz na serio. Krecisz - raz mowisz, ze nie zarabiasz, raz
    mowisz, ze zarabiasz, ale posrednio.

    Wez sie zdecyduj, to bedziesz bardziej wiarygodny, bo narazie:
    - nie zarabiasz
    - zarabiasz posrednio
    - spelniasz prosby wiekszosci
    - ktora jest mniejszoscia, ale madrzejsza/lepsza/fajniejsza, etc.

    Powiedz prosto z mostu:
    Zarabiam na tym, nabijam wyniki w guglu. Niewiele, ale na tyle duzo, ze
    warto trzymac to dalej.

    U mnie od razu bys zarobil na tyle punktow, ze bym sie odpierdolil
    kompletnie.

    > Co wiecej posty trafiające z tego czytnika to znikomy procent postów tutaj
    > (pomijam mój skromny udział w niniejszej walce na krowie kupy);)

    To po kiego trzymasz te promile wszystkich postow, na ktorych zarobisz
    (posrednio oczywiscie) 2gr za miesiac? A moze nie 2gr tylko 20zl? I nie na
    miesiac tylko na tydzien? Pewnie sam nie jestes w stanie tego przeliczyc, co
    nie?

    > Poważnie próbowałem rozmawiać z wami 250 postów temu. Wtedy trzeba było
    > sie zdobyć na odrobinę powagi.

    Czlowieku - nie mowilem do Ciebie, tylko o Tobie i problemie z przeszlosci,
    a nie obecnym. Sam zaczales do mnie wyjezdzac z krzyzami, mglami i tym, ze
    sie spinam i mam wyluzowac. Ja bylem powazny i nie dyskutowalem z Toba.

    Ciekaw jestem, czy z kolegami z redakcji, albo kontrahentami tez tak
    rozmawiasz - jak ktorys na Ciebie krzywo spojrzy, to sie obrazasz, zrywasz
    negocjacje, zaczynasz robic sobie jawne jaja i mowisz, ze rozmawiac na
    powaznie moglismy 2 min temu.

    to nazywcie mnie chamem. Może jakaś autorefleksja?

    Ktos Cie nazwal chamem? Przegapilem.

    --
    pzdr:
    Ivam