eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-17 19:12:52
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ivamnapisal

    > IMO na Waszej stronie powinno jak byk pisac, ze:
    > 1) nie macie nic wspolnego z tworzeniem, ani utrzymywaniem precla
    > 2) nie macie wplywu na jego zawartosc
    > 3) posty nie sa moderowane
    > 4) itd.

    Może można by i zrobić coś takiego. Ale teraz, to już za późno.

    > Po raz kolejny nie odpowiesz.

    Przecież ty znasz wszystkie pytania i odpowiedzi. Co będę zamulał serwery.

    Najpierw olewka Arniego, bo nie chce Ci sie z
    > nim gadac,

    Arni sam się olał przy pomocy swojego prostackiego intro, które ustawiło
    cały późniejszy ton rozmowy.

    potem na merytoryczne pytania (np. o zgode do podpiecia sie pod
    > grupy newsowe) pada haslo, ze nie musicie bo inni nie pytali.

    Bo nie musimy. Jakbyśmy musieli, to byśmy zapytali. Czego tutaj nie
    rozumiesz?

    Teraz na
    > rzeczowy argument finansowy odpowiadasz, ze Ci sie nie chce.

    tłumaczyłem to już tutaj kilka razy. Nie chce mi sie tego robić po raz
    kolejny. Poszukaj sobie w postach.

    > Nie odpowiadasz, bo Ci sie nie chce, nie wiesz, czy po prostu nie potrafisz
    > przyznac sie, ze zakreciles sie ze sprzecznymi wypowiedziami?

    Ja nawet przez moment nie jestem zakręcony. Sprawa jest absolutnie prosta
    i klarowna - działanie czytnika grup nie powoduje uciążliwości o jakiej
    tutaj mówicie. Co wiecej posty trafiające z tego czytnika to znikomy
    procent postów tutaj (pomijam mój skromny udział w niniejszej walce na
    krowie kupy);)

    > Mentalnosc wszystkowiedzacego, spolecznika emeryta. Nie i juz. Wiesz
    > wszystko lepiej, zamiast gadac powaznie, odpowiadasz aluzjami politycznymi.

    Poważnie próbowałem rozmawiać z wami 250 postów temu. Wtedy trzeba było
    sie zdobyć na odrobinę powagi.

    > Pracujesz spolecznie i dla Ludu, bo przeciez nic nie zarabiasz, a do
    > podpiecia czytnika wybral Cie kolektyw chlopsko-robotniczy, ktory chcial
    > dostepu do precla w wygodny i przystepny sposob, a nie potrafil
    > skonfigurowac sobie czytnika. Oczywiscie ten kolektyw nie moze uzywac onetu,
    > bo tam tylko chamy i prostaki. Tenze kolektyw trafil na strone
    > www.scigacz.pl zapewne dlatego, ze w gugla wpisali "porzadny portal
    > motoryzacyjny dotyczacy motocykli sportowych".

    eee, przesadzasz;) a tak w ogóle, to cały czas obrażacie tutaj czytelników
    portalu, a gdy ja nazywam was w ten sam sposób (co i tak jest
    komplementem) to nazywcie mnie chamem. Może jakaś autorefleksja?