  • 41. Data: 2010-12-14 12:37:14
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Tu nie znajdziesz chętnych do dalszych/nietypowych wyjazdów.
    Napewno dostaniesz tylko odpowiedzi w stylu:
    Ach! pojechałbym, ale termin nie ten..
    Pojechałbym, ale właśnie motocykl nie teges..
    itp.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 42. Data: 2010-12-14 12:58:01
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > I w okolicy Algeciras wychodzacy z winkla na gixerze na kole tez jechal
    > zgodnie z przepisami.

    No zawsze trafią się jakieś friki ;) Natomiast to są lokalesi, z obcymi
    policja się tam nie szczypie. Poza tym zaliczyć dzwona 2500 km od domu to
    słaby temat, dlatego raczej nie ma mowy o lokalnym TT, tylko śmiganiu, ale
    w ramach zdrowego rozsądku.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 43. Data: 2010-12-14 13:02:31
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Lovtza pisze:
> [...]
    > to słaby temat, dlatego raczej nie ma mowy o lokalnym TT, tylko
    > śmiganiu, ale w ramach zdrowego rozsądku.
    Ze tez zawsze to wszystko jest problem przez ka$e.
    Pomysl polatania zima w cieplych miejscach lazi za mna od lat
    i zawsze jest tak, ze jest gdzie pojezdzic ale nie bardzo jest za co.
    Taki oto sobie paradoks.
    A to, ze inaczej sie lata "w domu" a inaczej 2,5kkm od niego to
    oczywista oczywistosc ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 44. Data: 2010-12-14 13:05:13
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Ja jestem chętny ..., ale nie w tym terminie ;)

    > Czy w zależności od tego jak ten wyjazd wypadnie (czy zbierze się grupa,
    > itd.) przewidujesz podobną eskapadę np. jesienią?

    Nie wiem, zobaczymy. Jesienią to można jeździć także w PL, dlatego wyjazd
    w samym środku zimy wydaje się być najbardziej atrakcyjny. Bo to nie tylko
    jeżdżenie, ale też urlop na słońcu i przy normalnej temperaturze;) W
    zależności jakie będzie zainteresowanie i jakie będą
    wnioski/komentarze/uwagi będziemy myśleli nad innymi terminami.

    pozdr,
    Mariusz

  • 45. Data: 2010-12-14 13:15:20
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-12-14 14:05, Lovtza pisze:
> [...]
    > temperaturze;) W zależności jakie będzie zainteresowanie i jakie będą
    > wnioski/komentarze/uwagi będziemy myśleli nad innymi terminami.

    No miałem na myśli przełom listopada i grudnia, bo we wrześniu czy
    październiku to faktycznie nie problem. Oczywiście masz rację, że zimą
    taki wypad smakuje lepiej, tylko tym razem mi nie pasuje niestety i stąd
    moje pytanie :)

    Znaczy się temat rozwojowy, to dobrze :)

    Powodzenia i czekam na relację po powrocie.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 46. Data: 2010-12-14 13:44:16
    Od: AL <a...@s...akcent.pl>

    Lovtza pisze:

    > To już wyższy stopień komplikacji. Kraje poza UE, wizy itd. Do tego
    > lepiej tam pojechać na bardziej turystycznych motongach. Ale pomysł też
    > super.
    Od kiedy kraje poza UE = wizy ?. I jeszcze w kontekście Maroka.

    --
    AL F650 & DRZ400E

  • 47. Data: 2010-12-14 14:23:50
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by?o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: Miszel <a...@d...pl>

    Wetne sie w te burze, bo mam nieodparte wrazenie ze, koledzy,
    powariowaliscie...
    Ja tu sobie glownie czytam posty ktore akurat mnie interesuja. Rzadko, ale
    od razu w duzych ilosciach. To samo na scigaczu, czy tez na innych grupach
    moto. Prawie w ogole sam nie pisze, bo nie mam interesu. Czyli jestem w
    pewnym sensie czlowiekiem z zewnatrz, "milczaca wiekszoscia".

    I, koledzy, musze powiedziec ze wygladacie jakby was POJEBALO.

    Jeden gosc zaklada watek i zaprasza na calkiem fajny wyjazd. OK. Na to
    drugi gosc (a dotad kojarzylem Arniego z calkiem sensownych postow) pluje
    na niego za jakies wydumane straszne przewiny. Te winy mnie, czytaczowi, a
    wiec jak najbardziej uzytkownikowi obu "grup", totalnie zwisaja. Niech
    sobie jedni linkuja do drugich, drudzy do jednych, niech ktos tam zarabia.
    Poziom szczeniactwa i glupoty jest podobny i nie zmieni sie po
    "odlinkowaniu"! W ogole mi to NIE PRZESZKADZA! mam swoj rozum i korzystam
    z tego co mnie interesuje! Reszte sam filtruje.

    Lovtza - sam piszesz ze madry ustepuje glupszemu. To do cholery ustap mu!
    Przynajmniej jeden user (czyli ja) pomysli ze rzeczywiscie jestes
    madrzejszy od tamtego. Choc musze przyznac ze argumenty sa raczej po
    twojej stronie. Bo Arni nie ma zadnych.
    Arni - nie znamy sie (Lovtzy tez nie znam), ale tak jak pisalem kojarze
    cie jako sensownego goscia. Ale teraz masz gorszy okres. Rozumiem,
    zima.....
    Zdrowko dla wszystkich,
    Miszel (na Czarnym Lądzie)

  • 48. Data: 2010-12-14 16:18:40
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Miszel pisze:

    > I, koledzy, musze powiedziec ze wygladacie jakby was POJEBALO.

    wydaje Ci sie.

    > Jeden gosc zaklada watek i zaprasza na calkiem fajny wyjazd. OK. Na to
    > drugi gosc (a dotad kojarzylem Arniego z calkiem sensownych postow)
    > pluje na niego za jakies wydumane straszne przewiny.

    nie mam zamiaru sie tłumaczyc bo o miernocie scigaczowego foruma bylo tu
    nie raz. Juz nawet powiedzonka o tym bywały wiec widac, ze czytasz
    bardzo wybiórczo. Google bardzo dobrze to pomietają wiec jak ktos
    ciekawy to bez trudu znajdzie.

> [...]
    > mu! Przynajmniej jeden user (czyli ja) pomysli ze rzeczywiscie jestes
    > madrzejszy od tamtego. Choc musze przyznac ze argumenty sa raczej po

    to znaczy ze nie przeczytałes po prostu moich zarzutów. Postawiłem
    konkretne _merytoryczne_ pytania i odpowiedz na nie jest żadna.
    Uzasadniłem dlaczego sie wciałem w ten watek - zro ustosunkowania sie,
    uzasadnilem dlaczego mi sie nie podoba bramkowanie - żałosna analiza
    psychospołeczna w odpowiedzi. zero merytoryki. A ja bym sie chetnie
    dowiedział, dlaczego szacowne forum scigacz.pl tak kurczowo trzyma sie
    precla ktorego obsmiewa ? nie dowiemy sie. Na ten temat było wiele
    dyskusji tylko nikt ze scigacza nie odwazył sie w nich uczestniczyc. W
    tym momencie przycinałem goscia do muru i zamiast mi udowodnic że nie
    mam racji stchurzył po prostu. Tak łatwo poznac kto umie dyskutowac a
    kto robi tylko duzo szumu. Wycieczki personalne i pisanie duzo nie na
    temat to bardzo dobre wskazniki.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 49. Data: 2010-12-14 17:26:17
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości grup
    > to nie jest sztuczna wojna, podniosłem problem, który nabrzmiewał od lat
    > bo zauwazylem, ze w koncu ktoś z "władz" scigacza sie odezwał.
    > Nawet nie dziwi mnie fakt, że kiedys było wielu narzekających a teraz
    > siedzą cicho. To tez jest cecha precla.

    Nie chcialo mi sie czytac o wycieczce do hiszpanii (bo nie planuje), wiec
    gdyby nie post Piotra Rezmera to bym tu nie trafil;)

    A do Marcina:

    Czy to znaczy, ze precle musza sie podpiac pod 4chana? A moze jeszcze do
    n-k, fejsbuka i fotki? Wtedy poziom bedzie kompletnie zroznicowany i bedzie
    sprawiedliwosc na tym necie.

    Nie wiesz skad sie wzielo? Poguglaj sobie to sie dowiesz i przestanie budzc
    w Tobie politowanie. Moja siostra (prywatnie blondynka) smieje sie z
    wszystkich zabawnych dowcipow i nie krytykuje dowcipow o blondynkach "bo som
    głópie" - dociera do niej skad sie wziely i ma dystans do siebie. A Twoj
    "usmiech politowania" sugeruje, ze sam zostales zwyzywany od "dzieci
    neostrady" i nie potrafiles spojrzec na to z boku, albo - co gorsza -
    zostales tak zwyzywany w 100% slusznie i to do Ciebie dotarlo.

    Chyba malo czytasz.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 50. Data: 2010-12-14 17:37:01
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by3o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Miszel" <a...@d...pl> napisał w wiadomości grup
    krakow.pl...
    > Ja tu sobie glownie czytam posty ktore akurat mnie interesuja. Rzadko, ale
    > od razu w duzych ilosciach.

    Chyba bez zrozumienia - ot tylko przegladasz, tak jak poranna prase
    przegladaja w TV.

> [...]
    > na niego za jakies wydumane straszne przewiny. Te winy mnie, czytaczowi, a
    > wiec jak najbardziej uzytkownikowi obu "grup", totalnie zwisaja.

    Chyba od niedawna czytasz. Teraz liczba watkow zakladanych przez
    czytaczy/pisarzy sikacza jest juz mocno ograniczona. Przed wprowadzeniem
    kasownika postow z sikacza byla prawdziwa epidemia. A najgorsze jest to, ze
    dopiero w polowie posta czlowiek sie lapal na tym, ze nie ma sensu czytac
    dalej.

    > Lovtza - sam piszesz ze madry ustepuje glupszemu.

    A pamietasz jak Lovtza pytal sie na preclu jak poprawic serwis scigacz.pl?
    Co ludzie chcieliby czytac w recenzjach? Pamietasz poczatki scigacza? Tamto
    bylo dobre i dla motocyklistow, a teraz jest poziom podobny do "swiata
    motocykli" - zero merytoryki, za to duzo bajerkow dla dzieciakow,
    obowiazkowe filmiki i sponsorowane aktykuly, kompletnie oderwane od
    rzeczywistosci.

    > Arni - nie znamy sie (Lovtzy tez nie znam), ale tak jak pisalem kojarze
    > cie jako sensownego goscia. Ale teraz masz gorszy okres. Rozumiem,
    > zima.....

    Arni postapil tak jak ja podczas dyskusji z niejakim mustafa. Zlamal zasade,
    ze z glupim sie nie dyskutuje. Najgorsze jest to, ze jak ktos zlapie madrego
    w polowie dyskusji z glupim, to ciezko mu ocenic ktory jest ktory, bo to ten
    madrzejszy dopasowywuje sie do poziom glupszego, a nie odwrotnie.

    Przeczytaj calosc, uzyj googla zeby sprawdzic archiwalne watki o sikaczu, a
    potem - jak masz troche oleju w glowie - ulozy Ci sie wszystko w ladna
    calosc i na 99% zmienisz zdanie.

    --
    pzdr:
    Ivam