  • 31. Data: 2010-12-14 11:16:13
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-14 11:10, Arni pisze:

    > Nawet nie dziwi mnie fakt, że kiedys było wielu narzekających a teraz
    > siedzą cicho. To tez jest cecha precla.

    Arni.
    Sikacz bedzie pluc na precla, nabijac sie i twierdzic ze tu nima nic
    motocyklowego, ale miedzymordzie zostawi bo to mu pozwala zwiekszyc
    ogladalnosc, a za tym idzie kasa. Wystarczy poklepac w guglach zeby to
    zauwazyc. A to ten typ ludzi ze po dobroci sie nie da.

    > Nie mam teraz czasu na rozpisywanie sie, chcialbym uzywac tego na co sie
    > zdecydowalem bez dodatkowych za to obowiazkowych bonusów ktore mnie nie
    > interesuja.

    Poczkej, poczkej, jeszcze zaczna tu wysylac e-kartki otwierajace
    migajace flesze :P

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 32. Data: 2010-12-14 11:20:45
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byÂło: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÂą chĂŞtni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > Widzisz, no i o taki poziom dyskusji przyniesiony z waszego czytnika tu
    > chodzi. Ale moze jednak mimo klasy i stylu bys sie ustosunkowal do tego?

    Poziom, jaki tutaj wniosłem wrzucając posta ze znienawidzonego czytnika
    jest taki, jak w moim pierwszym poście. Konkretnie i na temat, o
    motocyklach. Bez czepiania się kogokolwiek, żali i pretensji. Zobacz jak
    potem rozwinęła się "dyskusja" i oceń kto zaniża poziom... ;)

    > No to po co o tym piszesz?

    Po to, aby zobrazować Ci, że nazywanie każdego korzystającego z czytnika
    scigacz.pl dzieckiem neostrady i czarcim pomiotem jest tak samo trafione
    jak nazywanie każdego precla obrońcą kszysza i moherem ;)

    Trochę luzu panowie ;)

    Pozdr,
    Mariusz

  • 33. Data: 2010-12-14 11:23:06
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Marcin Nnapisal

    > Jakoś tak podejrzanie tanio się wydaje. Wstępnie policzyłem sobie
    > trzyosobowy wyjazd w stronę Alp i wyszło co najmniej 3500-4000 zł na osobę.
    > Bez samolotów i transportu motocykli. Jeśli rzeczywiście Hiszpania wychodzi
    > tak tanio - to trzeba poważnie ją rozważyć w przyszłości.

    Dlatego, ponieważ jak już wspomniałem - wyjazd nie jest komercyjny. Gdyby
    go zrobić zarobkowo, kosztowałby tyle ile wyliczyłeś.

    Niska cena bierze się z wielu. Przede wszystkim z dostępu do taniej
    logistyki i dostępu do bazy noclegowej na miejscu, jakiego nie ma
    zwyczajny człowiek.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 34. Data: 2010-12-14 11:28:07
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Roman Niewiarowski pisze:

> [...]
    > ogladalnosc, a za tym idzie kasa. Wystarczy poklepac w guglach zeby to
    > zauwazyc. A to ten typ ludzi ze po dobroci sie nie da.

    Mysle ze to bardzo dobre podsumowanie bo na merytoryczną odpowiedz juz
    nie ma co liczyc. Chyba czas na EOO (end of offtopic)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 35. Data: 2010-12-14 11:29:40
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    kocyk pisze:

    > Aaa, to ci wszyscy jebnieci w klapkach i tshircie wyprzedzajacy mnie
    > jadacego 150 tak jakbym stal, to jechali raczej przepisowo, hehe?
    I w okolicy Algeciras wychodzacy z winkla na gixerze na kole tez jechal
    zgodnie z przepisami.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 36. Data: 2010-12-14 11:32:58
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ie7jlt$2c4$...@n...onet.pl...

> [...]
    > ogladalnosc, a za tym idzie kasa. Wystarczy poklepac w guglach zeby to
    > zauwazyc. A to ten typ ludzi ze po dobroci sie nie da.

    Serio ścigacz opluwa szlachetnego precla? Nieładnie, bardzo nieładnie.
    A gdzie to można obejrzeć? Tyle gadamy o tym ścigaczu, że aż zacznę tam
    zaglądać.

  • 37. Data: 2010-12-14 11:37:27
    Od: duddits <d...@N...pl>

    Dobry.

    W dniu 2010-12-13 22:48, Lovtza pisze:
    > Hej wszystkim,
    >
    > Może jest ktoś zainteresowany wypadem na tydzień do Hiszpanii?

    Ja jestem chętny ..., ale nie w tym terminie ;)

    Czy w zależności od tego jak ten wyjazd wypadnie (czy zbierze się grupa,
    itd.) przewidujesz podobną eskapadę np. jesienią?

    Pozdrawiam.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 38. Data: 2010-12-14 11:48:58
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-14 12:32, Marcin N pisze:

    > A gdzie to można obejrzeć?

    Pisz do Lovtza, on zna dokladnie ten portal i wie kto sie nabija z precli.

    > Tyle gadamy o tym ścigaczu, że aż zacznę tam zaglądać.

    Zacznij :) Mam nadzieje ze bedzie to ciekawa lektura. Mnie ta strona nie
    podeszla od samego poczatku wiec nie zagladam.

    pozdr
    newrom

  • 39. Data: 2010-12-14 12:23:38
    Od: "huck" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    >
    > Niska cena bierze się z wielu. Przede wszystkim z dostępu do taniej
    > logistyki i dostępu do bazy noclegowej na miejscu, jakiego nie ma
    o ja pierdole wyszło że jestem niezwyczajny :-)))))
    huck

  • 40. Data: 2010-12-14 12:30:18
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by?o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    AZ pisze:

    > PS. Ktory to precel jezdzi w kamizelce? Bo znam paru a zadnego w kamizelce
    > nie widzialem...

    Ja
    i jezdze w tejze kamizelce bo lubie.
    Ale co tam ja jezdze, raptem wokol komina..

    --
    pozdr
    Rogal