  • 161. Data: 2010-12-16 17:37:21
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Lovtza pisze:
    > de Fresznapisal

    > Zawsze jestem miły dla miłych ludzi ;)

    Pod warunkiem, ze właża Ci w tyłek?

    > BTW, moje prośby o podsumowanie problemu, określenie go na liczbach
    > pozostały bez odpowiedzi. Jedni piszą, że nie wiedzą problemu, inni że
    > co trzeci post jest "uciążliwy" a jeszcze inni że 99,9%. Jak chcesz
    > cokolwiek tutaj ustalić? A gdy na wyrzuty odpowiadam językiem i tak
    > lepszym od tego jaki używany jest wobec mnie to od razu jestem chamem ;)

    sam wartosciujesz co jest argumentem a co nie, udajesz ze nie widzisz
    tych ktore Ci nie pasują. Poza niskim poziomem scigacza było ich
    znacznie wiecej, Ty uczepiłes sie tylko tego bo jest trudnomierzalny.

    > Fakt, teraz to już się trochę pastwię nad różnymi Arnimi. Po prostu
    > cynicznie robię sztuczną falę w szambie które usrali z takim zapałem, że
    > sięga im już do brody...

    na szczescie tylko Ci sie tak wydaje.
    usiluje znalezc poczatek problemu z bramką scigacza i jeszcze nie udalo
    mi sie go namierzyc. Niestety google pokazuje mi nawczesniejszy post z
    2006 roku a z jego tresci nie wynika, zeby to był inauguracyjny.

    Czyli przynajmniej od 4 lat jest problem i dopiero teraz ktos zareagował
    bo został do tego zmuszony.

    Własnie odkryłem kolejny zarzut:
    bramka nie obsługuje canceli postów uzytkownika. To oznacza, ze
    wyswietla i archiwizuje posty jakie uzytkownik chce wycofac z usenetu i
    do czego ma niezbywalne prawo.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 162. Data: 2010-12-16 17:47:36
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > wyswietla i archiwizuje posty jakie uzytkownik chce wycofac z usenetu i do
    > czego ma niezbywalne prawo.

    Nie dyskutuj z chujem...

    --
    Grzybol

  • 163. Data: 2010-12-16 18:10:02
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Nie dyskutuj z chujem...

    BPNSP. Serio - nic mnie nie wkurza bardziej niz mowienie do mnie, zebym sie
    uspokoil, mimo ze jestem spokojny. Stad moje emocjonalne podejscie, zeby
    otworzyc oczy potencjalnym czytaczom, ktorzy uwarzaja, ze racja lezy po
    stronie przedstawiciela sikacza.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 164. Data: 2010-12-16 18:15:19
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-16 14:32, Lovtza pisze:

    E, moglby kto mi strescic ten watek?

    KJ

  • 165. Data: 2010-12-16 18:41:05
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĹ&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Lovtza pisze:

    > BTW, moje prośby o podsumowanie problemu, określenie go na liczbach
    > pozostały bez odpowiedzi. Jedni piszą, że nie wiedzą problemu, inni że
    > co trzeci post jest "uciążliwy" a jeszcze inni że 99,9%.

    Gdy wpisałem w google "Wysłano z czytnika Ścigacz.pl" na grupie
    pl.rec.motocykle wynik był bardzo niski - 24 wątki w których wypowiadał
    się ktoś ze scigacza. Nie wiem czy wyszukiwarka ustawia jakieś filtry.
    Możliwe że jest to liczba dla grudnia.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 166. Data: 2010-12-16 18:59:14
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" nie wie co tam panie w polityce:

    > E, moglby kto mi strescic ten watek?

    Więc tak: Arniemu odbiło. Uparł się żeby pojechać do Hameryki na jakiegoś
    gubernatora startować. Lovtza czyli łowca sugeruje dalsze pakowanie.
    Profilaktycznie tworzy grupę pościgową i też nieźle napina. Idzie mu
    wysmienicie - prawdziwy Lovtza jeleni. Grzybol - rzecz to oczywista - nie
    stoi z boku. Sugeruje, że Lovtza ma więcej z owcy niżli szlachetnego
    myśliwego. Watek rozwija sie klasycznie. Wiele ma z czeskiego filmu - nikt
    nic nie wie, jak i z południowo amerykańskich seriali - odcinek 4258 a
    strony jeszcze nie wyznały sobie mylosci.

    Zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl

  • 167. Data: 2010-12-16 19:14:14
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-16 19:59, Johnny pisze:
    odcinek 4258 a strony jeszcze nie wyznały sobie mylosci.

    wali mnie to, pytam sie: kto zabil?

    KJ kryminaly do poduszki powietrznej

  • 168. Data: 2010-12-16 19:23:54
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" nie umie czytać cycuś?:

    > odcinek 4258 a strony jeszcze nie wyznały sobie mylosci.
    >
    > wali mnie to, pytam sie: kto zabil?

    No przecie pisze wyraźnie - TAKSÓWKARZ!!!

    Zdroofka Johnny

  • 169. Data: 2010-12-16 19:35:33
    Od: ogórek <j...@w...pl>

    W dniu 2010-12-15 22:47, Lovtza pisze:

> [...]
    > - bydło, nad morzem - buractwo, na koncertach też zwierzyniec. Czemu
    > internetowcy mieliby być lepsi? To są realne problemy. Jeśli ktoś chce
    > mi wmówić, że problemem jest buractwo jednej, czy drugiej grupy
    > użytkowników netu, to muszę zaoponować. Bo nawet ten wątek wykazał, że
    > na prostego chama można trafić wszędzie, także na preclach.
    > Tych problemów nie rozwiąże generalizowanie, wrzucanie wszystkich do
    > jednego wora, stosowanie odpowiedzialności zbiorowej. Czy Arni
    > zaproponował jakieś sensowne rozwiązanie w powyższych kwestiach? Nie

    Dwie kwestie:

    - w miejscach szczególnie trudnych do zdobycia buraków bywa mniej
    (skonfigurowanie czytnika do newsów dla niektórych dzieci neostrady to
    prawie wyprawa do wnętrza ziemi)

    - dlaczego do postów wysyłanych z waszej bramki nie dodacie [scigacz]?
    Ci którym przeszkadza czytanie odpowiedzi na posty sprzed 3 lat będą
    sobie mogli oddzielić ścigacza od reszty i problem przestanie być problemem.

    JS

  • 170. Data: 2010-12-16 19:53:52
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 16 Dec 2010 20:14:14 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote: