  • 551. Data: 2010-12-21 19:03:19
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:c65eaf2c9f6e7be3357c719a6329ada7$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > Czyli nie potrafisz posługiwać się wyszukiwarką,

    A Ty jak juz przeczytasz precle przez swoja super bramke na sikaczu, to
    potem guglasz sobie, czy wszystko Ci sie pojawia?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 552. Data: 2010-12-21 19:04:34
    Temat: Re: sciagacz.pl
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Znowu pierdolisz jak mały Kazio:

    Znowu zachowujesz sie jak zraniony pedal.

    Nie trzeba bylo tak od razu?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 553. Data: 2010-12-21 19:20:04
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > KJ Siła Słównapisal

    > Na litość boską! Jakie hamowanie pulsacyjne!? Co wy tu wypisujecie? W
    > motocyklach nie ma czegoś takiego jak hamowanie pulsacyjne! I wy mi
    > mówicie o poziomie, o prokuratorze, o szkodliwości??
    >
    > Zabobon o hamowaniu pulsacyjnym, jest jedną z rzeczy która w tym kraju
    > zaczęła żyć własnym życiem. Ktokolwiek ma pojęcie o technice jazdy po
    > prostu wyśmieje każdego "instruktora" zalecającego hamowanie pulsacyjne.

    Taa... Trzebaby jeszcze zdefiniowac "hamowanie pulsacyjne". Wydaje mi sie,
    ze pojecie to odbierasz jako "hamuje na 100%, puszczam calkowicie, i od
    nowa".

    > W hamowaniu motocyklem akcja hamulca w pierwszej fazie prowadzi do ugięcia
    > zawieszenia, zanim jeszcze efektywnie pojazd zacznie zwalniać. Ugięcie
    > zawieszenia, bedące wynikiem przeniesienia masy na przednie koło musi
    > nastąpić, aby prawidłowo dociążyć przednie koło i mówiąc kolokwialnie -
    > powiększyć powierzchnię przylegania przedniej opony.

    Z tym mowieniem kolokwialnie pierdolisz jak potluczony, bo powierzchnia nie
    ma nic do gadania. Jakby miala, to najbezpieczniej jezdzic ze zbyt malym
    cisnienim (bardziej plaska opona=wieksza powierzchnia przylegania opony).

    > Jak się to robi? Po prostu trzeba opanować hamowanie na granicy
    > przyczepności, a nie wisząc na kierownicy relatywnie łatwo kontrolować
    > uślizg przedniego koła. Nawet na kocich łbach.

    Aha... musze to zobaczyc na zywo. Jak modulujesz hamowanie na kocich lbach -
    co kostke to inaczej sciskasz klamke.

    Prosta sprawa - przednie wpada w poslizg, to puszczasz (niekoniecznie
    calkowicie), nie wpada w poslizg to trzymasz. Nie wyobrazam sobie na mokrej
    kostce, w dol gorki hamowac na granicy poslizgu nie wpadajac w poslizg ani
    razu. Nie spotkalem tak przewidywalnej kostki, zawsze jest syf, jedna jest
    bardziej wyslizgana, druga mniej, etc.

    >ABS też nie hamuje pulsacyjnie. Ilość powtórzeń jakie jest w stanie wykonać
    >układ jest tak duża, że nie dochodzi do chaotycznego kompresowania i
    >rozprężania zawieszenia...

    CO?! Jak to nie hamuje pulsacyjnie? To jak hamuje w/g Ciebie ABS?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 554. Data: 2010-12-21 19:23:57
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byÄš&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sĂ&#65533;&#65533; chĂ&#65533;&#65533;tni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Ja właśnie mówię opierając się na fizyce.

    <sarkazm on>
    Taa.

    > Ugięcie zawieszenia, bedące wynikiem przeniesienia masy na przednie koło
    > musi nastąpić, aby prawidłowo dociążyć przednie koło i mówiąc
    > kolokwialnie - powiększyć powierzchnię przylegania przedniej opony.

    Twoj nauczyciel z podstawowki bylby z Ciebie dumny.
    <sarkazm off>

    Naprawde myslisz, ze dociazenie przedniego kola ma wplyw ma tak znaczacy
    wplyw na powierzchnie przylegania przedniej opony? I jest to uzasadnione
    przez prawa i wzory fizyczne?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 555. Data: 2010-12-21 19:26:26
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byÄš&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s?&#65533;&#65533; ch?&#65533;&#65533;tni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Ułatwię Ci. "Motorcycle Technology and desing". Poczytaj, pomyśl i wtedy
    > wrócimy do rozmowy.

    Chodzi Ci o "Motorcycle Design & Technology: How and Why" Gaetano Cocco?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 556. Data: 2010-12-21 19:33:15
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > bo moto samo się wypionuje, to żyroskop,

    Prosze Panstwa brawa! Przyszloroczna Pokojowa Nagroda Nobla dla Kim Dzong
    Il'a, a nagroda w dziedzinie fizyki dla Lovtz'y.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 557. Data: 2010-12-21 19:36:40
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: meblotech <meblotech.mk@_NOSPAM_wp.pl>

    Witaj

    Możesz podać przybliżone koszty wyprawy dla dwóch osób na jednym motocyklu?
    Oczywiście jeżeli taka opcja jest możliwa.
    Pozdro
    Maciek

    Lovtzanapisal

  • 558. Data: 2010-12-21 19:51:55
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Przy dzisiejszym dostępie do informacji jest to relatywnie łatwe.

    <sarkazm po raz kolejny on>
    Tak. Zwlaszcza ciagnac informacje ze sciaga.pl czy wikipedii. To pierwsze i
    najlepsze zrodla informacji.

    <sarkazm off>

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 559. Data: 2010-12-21 19:53:10
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Chlopaku jak juz ustaliles ze czytnika nie usuniesz to wezcie go
    > przynajmniej
    > poprawcie... Wrotka i to kodowanie.

    I niech sie nauczy cytowac.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 560. Data: 2010-12-21 19:54:28
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Zgadza, się!

    Czyli wiesz, ze gdzies dzwonia, ale nie wiesz, w ktorym kosciele?

    Znasz slowa takie jak: ugiecie, zyroskop, sily.

    Niestety uzywasz zlych kombinacji tych slow. Fizyka jest nauka scisla. Tam
    "A" znaczy "A", a nie "B".

    --
    pzdr:
    Ivam