  • 751. Data: 2010-12-23 15:08:32
    Temat: Re: scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:268c47ec73609b7f4e3255a7f3bcf837$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > Slownik
    >

    > Tyle że pulsowanie nie ma związku z pracą ABS:D

    A co ma zwiazek z praca ABS'u? Modulowanie, redukowanie, regulowanie? Jak
    nazwiesz to co robi ABS?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 752. Data: 2010-12-23 15:11:45
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > easy man...nie wiem o czym piszesz i czy mnie nie obrazasz...

    Teraz to ja nie wiem. Uzywasz za malo emotow i ciezko odczytac Twoje
    intencje.

    > Ale ja juz pisalem, ze lubie pulsowac, nawet bardzo lubiem

    To pojednujem siem z Tobom na Swieta. Moze KaJot tez sie popojednuje ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 753. Data: 2010-12-23 15:34:16
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Czyli _hamujesz_ _pulsacyjnie_.

    Chyba na widok Forfitera...:)

  • 754. Data: 2010-12-23 17:03:21
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Ivamnapisal

    > Chyba na widok Forfitera...:)

    Chyba robisz sie glupszy.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 755. Data: 2010-12-23 18:56:44
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-23 15:56, Ivam pisze:

    > Potem zorganizowac petycje, albo co innego i walczyc o zmiane.

    starczy napisac definicje na pierdalu sikacz.pl i dodac pare usmieszkow

    pozdr
    newrom

  • 756. Data: 2010-12-23 22:42:08
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Ivam"
    To pojednujem siem z Tobom na Swieta. Moze KaJot tez sie popojednuje ;)

    No to czad :)
    ale nie bedziemy pulsowac razem dobra???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 757. Data: 2010-12-23 23:06:08
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Zatem definicja slowa "pulsacja" w jezyku polskim i angielskim jest bardzo
    > podobna. Ty wlasnie hamujesz _pulsacyjnie_, tylko na sile starasz sie
    > zmienic nazwe tego zjawiska.

    > Nie bardzo wiem po co.

    Rozumując tym tokiem można z powodzeniem dojść do wniosku że np. srasz
    także pulsacyjnie. No bo srasz, a potem nie srasz. A potem znowu srasz, i
    chwila bez srania. I tak od lat.

    I sranie i hamowanie o jakim mówię nie mają nic wspólnego z pulsacją.
    Sztywnoręki pompuje klamą na pałę, nie wnikając czy uślizg jest czy go nie
    ma, co jest oczywiste, bo ściskając kierę i mając sztywne łapy nic tam nie
    czuje. To o czym ja mówię, a czego uczą w szkołach (to podkreślam raz
    jeszcze - to nie mój wymysł) ujęcie hebla jest reakcją na zaistniałą
    sytuację, a jeśli taka się nie pojawi, to się w ogóle nic nie upuszcza.
    Jak się nauczysz dobrze hamować, to nie będziesz nawet łapał uślizgów.
    Jakie pulsowanie? Po prostu z czuciem trzymanie hamulca.

  • 758. Data: 2010-12-23 23:18:51
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Arninapisal

    > Mam jednak taką mała prośbę: Arni to nie etykietka na denaturcie,

    Egzekwuj to przede wszystkim sam od siebie.

    zleź
    > ze mnie bo mi duszno. Nie odpisuj bo i tak nie przeczytam, po prostu
    > odczep się.

    Ja będę miał na ciebie oko ;)

    > PEES: jak temat wygra głowna nagrode na watek roku albo nawet
    > dziesieciolecia to wspomnijcie gdzies może kto sie do tego przyczynił.
    > Moze byc drobnym druczkiem. Zebym mogl sie wnukom pochwalic :)

    Czym ty chcesz się chwalić? Ja bym na twoim miejscu ukrywał przed światem
    to co spłodziłeś w postach...

  • 759. Data: 2010-12-23 23:27:53
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Nie chodzi o przegadanie. Chodzi raczej o to, ze ktos z boku to bedzie
    > czytal i jesli bedzie mial troche oleju w glowie to sobie wygugla np.
    > roznice miedzy regulatorem/modulatorem, a reduktorem.

    Bo użyte słów ma zasadnicze znaczenie dla zrozumienia tego o czym jest
    rozmowa, czyli o zasadzie działania ABSu, które sztywnoręki ogarnął
    migającą lampą LED. Cała twoja argumentacja sprowadza się do wyszukiwania
    literówek, gówno znaczących kruczków. Co to za różnica czy nazwę coś
    modulator, czy regulator? Zmniejsza ciśnie i tyle. Równie dobrze dla mnie
    może nazywać się "Zmniejszacz albo ogranicznik ciśnienia w układzie
    hamulcowym". A jak ktoś będzie z boku czytał... to po tej dyskusji raczej
    zrezygnuje z szukania tutaj rzeczowych informacji.

    > A nasz mistrz jest juz na etapie "tak gleboko w dupie, ze widac migdalki" -
    > nie przyzna sie, ze cokolwiek, gdziekolwiek napisal zle, mimo ze prawdziwe i
    > sluszne zrodla podaja inaczej. Jak chociazby moment rozmowy o "pulsowaniu",
    > gdzie koles ewidentnie mowi o dzialaniu 0-1, a nie pulsowaniu w znaczeniu
    > jakie podaje slownik.

    Na chuj ci słownik i definicje. Jakie prawdziwe i słuszne źródła? Ty po
    prostu nie to że nawet nie rozumiesz przedmiotu sprawy, ale ty nawet nie
    wiesz o czym jest rozmowa. Bo rozmowa była o działaniu a ABSu, a ty się
    definicjami i tłumaczeniami zajmujesz...

    > Unika tematu, bo musialby napisac "faktycznie, masz racje, nie zdawalem
    > sobie sprawy/myslalem, ze to slowo ma inne znaczenie".

    Co za różnica czy powiesz nakręta czy moterka (bo tak czasem mówią
    lokalesi na Kurpiach)? Przypierdalasz się do słowek, bo nie rozumiesz
    meritum. I tak, masz rację, nie zdawałem sobie sprawy z tego jaka tutaj
    panuje w niektórych umysłach ciemnota i ciasnota...

  • 760. Data: 2010-12-23 23:31:59
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    de Fresznapisal

    > Fakty nie przestaną istnieć z powodu ich ignorowania.

    Słyaszałeś o takim panu jak Gary McCoy?

    > A technika jazdy po asfalcie to wąski?

    Technika jazdy po asfalcie to 30% tego ile jest w enduro.

    > Zupełnie jak z przywołaną przeze mnie jazdą na stojaka, też ma poparcie
    > wśród uznanych autorytetów. A są tacy co mają to w dupie, robiąc
    > inaczej mają jakieś tam, czasem mierzalne, a czasem nie, osiągnięcia i
    > jest im z tym dobrze.

    No dobrze, każdy niech jeździ jak chce. Zobacz tylko galerie zdjęć z
    ostatniego i wcześniejszych ISDE. Dają do myślenia.