  • 351. Data: 2010-12-17 22:27:25
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:318e2331eff0cbf02fd5c3dcf044a6db$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > Mam to wszystko doskonale policzone. A teraz będę to tutaj trzymał choćby
    > na złość, nawet jeśli trzeba by do tego dopłacać;)

    Dorosly czlowiek tak sie zachowuje. Brawa. Wzor do nasladowania.

    > No więc skoro jesteś taki poważny, to skąd ta nagła potrzeba dyskutowania?

    Bo wyjechales do mnie personalnie - tak jak Arni do Ciebie. Mam przypomniec
    konkretnego posta, bo juz zapomniales, czy po prostu glupa walisz?

    > No właśnie problem cały problem polega na tym, że sporo z tego co się
    > tutaj pisze jakoś do Ciebie nie dociera...

    Konkretnie i merytorycznie odpowiedz. Zadalem proste pytanie, ktore sklada
    sie z 4 wyrazow. Pytanie bylo 100% powazne. Jestes tak zarozumialy czy
    glupi, ze nie potrafisz odpowiedziec?

    Zacytuj, napisz kto, podaj date i godzine posta, w ktorym ktos nazwal Ciebie
    "chamem". Sobie wyguglam. Powaznie mowie - uzywam tepsowskiego serwera,
    ktory czasem kasuje niektore posty, albo pokazuje je z kilkugodzinnym
    opoznieniem. Przeczytalem wszystkie posty w tym watku i zawsze slowo "cham"
    pojawia sie w tylko Twoim wydaniu.

    To ogranicza Twoja wiarygodnosc, powage i pozim.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 352. Data: 2010-12-17 22:33:14
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > I znów jesteś na opak z faktami. Słaby trol? Stary, będę piórem kwartału z
    > palcem w nosie, a ten wątek podjeżdża pod 350 postów ;)

    Bardzo slaby. Nie wiesz na czym polega prawdziwe trollowanie.

    Skoro nie chcesz guglac to Ci wyjasnie.

    W trollowaniu chodzi o wywolanie dyskusji/klotni i nabiciu jak najwiekszej
    ilosci postow, samemu piszac jak najmniej. Ty piszesz sporo, bierzesz udzial
    w dyskusji, czyli padles ofiara trolla. Jestes zwyklym n00bem.

    Dobrym przykladem trollowania moze byc np. taka dyskusja:
    - (user 1) czesc, jestem nowy. Co najlepsze na pierwsze moto?
    - (troll) na pierwsze najlepsze jest R1
    - (user 2) glupi jestes

    Teraz troll kasuje swoj post i wychodzi cos takiego:
    - (user 1) czesc, jestem nowy. Co najlepsze na pierwsze?
    - (user 2) glupi jestes

    I zaczyna sie dyskusja jaki to user 2 jest niesprawiedliwy, sam jest glupi
    itd.. Problem polega na tym, ze z portalu sikacz.pl nie da sie usunac posta,
    wiec trollowac z prawdziwa klasa sie nie da.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 353. Data: 2010-12-17 22:34:57
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: "Omo" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > zeby było do kurwy nędzy zgodne z netykietą. > --

    Doprawdy, miszcz netykiety z Ciebie...

    Omo

  • 354. Data: 2010-12-17 23:44:35
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

> [...]

    > Konkretnie i merytorycznie odpowiedz. Zadalem proste pytanie, ktore sklada
    > sie z 4 wyrazow. Pytanie bylo 100% powazne. Jestes tak zarozumialy czy

    Konkretnie i merytorycznie? Teraz? Chyba za długo byłeś dziś na mrozie.
    Poza tym czy ja jestem twoją sekretarką, aby w tym szambie wyszukiwać Ci
    posty? Sam sobie poszukaj jak masz amnezję.

> [...]
    > ktory czasem kasuje niektore posty, albo pokazuje je z kilkugodzinnym
    > opoznieniem. Przeczytalem wszystkie posty w tym watku i zawsze slowo "cham"

    Stary, to znaczy że nie masz bladego pojecia jak posługiwać się googlem...

    > To ogranicza Twoja wiarygodnosc, powage i pozim.

    Od kiedy przykładacie taką wagę do wiarygodności, powagi i poziomu? Bo
    chyba nie w tym tygodniu...

  • 355. Data: 2010-12-17 23:47:44
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > I zaczyna sie dyskusja jaki to user 2 jest niesprawiedliwy, sam jest glupi
    > itd.. Problem polega na tym, ze z portalu sikacz.pl nie da sie usunac posta,
    > wiec trollowac z prawdziwa klasa sie nie da.

    Czyli mówiąc krótko, nie będę trollem, tylko preclowym celebrytą?:D Nawet
    mi się podoba taka opcja!

  • 356. Data: 2010-12-17 23:49:48
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Omo pisze:

    > Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Doprawdy, miszcz netykiety z Ciebie...

    no i...???

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 357. Data: 2010-12-18 09:06:37
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Lovtza wrote:

    > 250 postów temu mogliśmy myśleć o działaniach;)

    Ach tak, bo 250 postów temu było jeszcze przed fochem.
    Ale proszę, teraz w wątku jest ~360 postów, czyli 250 temu to około 100.
    Mój post z propozycją tagowania był w pierwszej setce. Ale wtedy też nie
    "myślałeś o działaniach", tylko szukałeś wymówek.
    Tak samo jak teraz tworzysz "no gdyby to było wcześniej to może tak, ale
    teraz przepadło". Ściema i tyle :)

    > A mają?

    I znowu to samo. "Brak propozycji" - "propozycja" - "ale inne nie mają".
    Słabe uniki.

    > Jeśli się ma rację, to trzeba trwać przy swoim.

    O właśnie. Trzeba było od tego zacząć: "moja racja jest najmojsza i nikt
    mnie nie przekona że jest inaczej, ale próbujcie, próbujcie" ;)
    Dobra, dla mnie EOT.

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 358. Data: 2010-12-18 09:18:56
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-18 10:06, Piotr Kompa pisze:

    > Tak samo jak teraz tworzysz "no gdyby to było wcześniej to może tak, ale
    > teraz przepadło". Ściema i tyle :)

    Myslalem zeby zaczac temat odlaczenia czytnika na forumie sikacza, bo
    informacje tu padajace nadaja sie do prokuratury i sa niebezpieczne, a w
    dodatku glupie i krzyze oraz mgla, a stunterzy sie z tego smieja, nie
    mowiac o animozjach z tych z pod czegostam, wiec ktos moglby pomyslec ze
    to sikacz propaguje te wszystkie straszne rzeczy i sam jest smieszny!
    Ale se odpuscilem, plaklem SuperPrecla i _nie_widze_ problemu.
    Jakby sie komus chcialo to niech przeniesie dyskusje na foruma, te
    milijony ktore chca zeby go pozostawic beda mialy sie okazje
    wypowiedziec. Wtedy pls o linke, poczytam co maja luzery do gadania :)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 359. Data: 2010-12-18 09:29:51
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" próbuje ukruszyć ikonę:

    > informacje tu padajace nadaja sie do prokuratury i sa niebezpieczne, a w
    > dodatku glupie

    Ty się odpierdol od naszego Grzybola!!!

    Zdroofka Johnny

    P.s. Grzybol, alem mu dojebał, co? ;-)

  • 360. Data: 2010-12-18 09:33:42
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-18 10:29, Johnny pisze:

    > Ty się odpierdol od naszego Grzybola!!!

    Wezce se go i zakopcie w ogrodku zeby go sikacz nie przejal!
    :P

    > P.s. Grzybol, alem mu dojebał, co? ;-)

    Az mi w piety poszlo! :-D

    pozdr