  • 341. Data: 2010-12-17 20:28:31
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Czyli nie masz nic. Tylko klapiesz ryjem.

    Czyli jak nie ma za friko i na łatwiźnie, to już nie ma dyskusji? Mam
    staty, bo obsługujemy ten czytnik.

    > Zanizasz poziom uzytkownikow sikacza piszacych tu na grupe. 100% powagi z
    > mojej strony.

    Jak już wspomniałem wyżej przybrałem postać lustra, abyście mogli się w
    nim dokładnie przyjrzeć ;)

  • 342. Data: 2010-12-17 20:32:54
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by&#197;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    Mozesz juz sie ujawnic - zdjagnozowalem, wiec bedzie
    > Ci latwiej.

    jeśli już, to "zdiagnozowałem", aby stawiać diagnozę, trzeba skończyć
    studia, a furtką do niej jest zrobienie matury.

  • 343. Data: 2010-12-17 20:34:01
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    mastinapisal

    > Nie pij jak piszesz. Wychodzisz na jeszcze wiÄ&#65533;kszego idiotÄ&#65533;
    niĹź jesteĹ&#65533;.

    Stary, no zdobądź się na coś bardziej wyrafinowanego...;)

  • 344. Data: 2010-12-17 20:48:22
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Piotr Kompanapisal

    > Cóż, jeśli podjęcie jakiekolwiek działania traktujesz jak uleganie
    > psychozie ;)

    250 postów temu mogliśmy myśleć o działaniach;)

    > Najpierw mówiłeś o braku konstruktywnych propozycji, bo buractwo jest
    > wszędzie. Dostałeś przykładowe rozwiązanie, jak tagowanie postów. Wtedy
    > zacząłeś stawiać kolejne warunki, że przecież inne portale tego nie mają.

    A mają?

    > Pytałeś o przykładowe posty. Dostałeś, ale były za stare, wtedy pytałeś
    > o liczbę postów z bramki. Gdy dostałeś liczbę,

    No właśnie nie dostałem. Pokaż w którym miejscu. Ja znam te liczby,
    dlatego tak się upieram przy swoim ;)

    zaczął Cię interesować
    > rozkład procentowy, porównanie z innymi bramkami, oraz które to są
    > uciążliwe. Naturalnie kryterium uciążliwości jest dyskusyjne.

    Oczywiście, że jest, to subiektywna ocena. Ale przy średniej miesięcznej
    ilości postów z czytnika moglibyśmy wszystkie w minutę ocenić pod kątem
    uciążliwy / nieuciążliwy. Tylko, że wy nawet nie wiecie ile tego jest,
    choć ktoś był blisko.

    > I tak można przeciągać w nieskończoność, byle nie ruszyć z miejsca. Nie
    > chodzi o rozwiązanie problemu, tylko o trwanie przy swoim zdaniu.

    Jeśli się ma rację, to trzeba trwać przy swoim.

    > Przecież ogłosiłeś już swoją decyzję kilkukrotnie, donośnie i z pełną
    > stanowczością.

    I tego się trzymam ;) Nie widać?

    > Dalsze podpuszczanie "teraz proście mnie i przekonujcie, a może spojrzę
    > łaskawszym okiem" jest zwyczajnie bezcelowe.
    > Słaby troll jest słaby :)

    I znów jesteś na opak z faktami. Słaby trol? Stary, będę piórem kwartału z
    palcem w nosie, a ten wątek podjeżdża pod 350 postów ;)

  • 345. Data: 2010-12-17 20:56:48
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Czekaj, czekaj. Scigacz.pl jest dostawca usernetu?!
    > Kurde, chyba przegapilem jakis moment rewolucji tego portalu. Jestescie
    > chyba pierwszym na swiecie dostawca usernetu, ktory robi to calkowicie
    > bezinteresownie, za darmo.

    Oj czepiasz się słowek. Na prawdę nie rozumiesz o co chodzi? Jak Arni
    majaczył o kradzieżach kontentu i innych bzdurach to czemu nie byłeś taki
    szybki do poprawiania?

  • 346. Data: 2010-12-17 20:58:49
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    mastinapisal

    > czyli jak zwykle sĹ&#65533;uchasz tylko klakierĂłw.
    > A gĹ&#65533;upiego delimitera nie potrafisz ustawiÄ&#65533;.

    Na prawdę nie zrozumiałeś, ale po znajomości wyjaśnię to łopatologicznie.
    Powiedziałem, że wolę mieć po swojej garstkę ludzi rozsądnych, niż całą
    bandę kretynów.

  • 347. Data: 2010-12-17 21:02:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Dec 2010 20:34:01 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

    na ciebie to i tak zbyt wyrafinowane.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 348. Data: 2010-12-17 21:02:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Dec 2010 20:48:22 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

    > I znów jesteś na opak z faktami. Słaby trol? Stary, będę piórem kwartału
    > z palcem w nosie, a ten wątek podjeżdża pod 350 postów ;)

    a co sobie będziesz żałował. Nie umiesz na własnym forum takich pierdół
    ustawić?

  • 349. Data: 2010-12-17 21:51:31
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > I nie wystarczylo tak od razu? Padlo pytanie, a Ty odpowiedziales kolejnym
    > pytaniem (bardzo niekulturalne). A trzeba bylo napisac:
    > "Nie pytalismy, bo nie ma przepisu nam nakazujacego". Juz wiecej do tego
    > nikt by sie nie przypierdolil, bo kazdy by uznal, ze mowisz prawde.

    Ja tutaj mówię wyłącznie prawdę i tylko prawdę;)

> [...]

    > - spelniasz prosby wiekszosci
    > - ktora jest mniejszoscia, ale madrzejsza/lepsza/fajniejsza, etc.

    > Powiedz prosto z mostu:
    > Zarabiam na tym, nabijam wyniki w guglu. Niewiele, ale na tyle duzo, ze
    > warto trzymac to dalej.

    > U mnie od razu bys zarobil na tyle punktow, ze bym sie odpierdolil
    > kompletnie.

    > To po kiego trzymasz te promile wszystkich postow, na ktorych zarobisz
    > (posrednio oczywiscie) 2gr za miesiac? A moze nie 2gr tylko 20zl? I nie na
    > miesiac tylko na tydzien? Pewnie sam nie jestes w stanie tego przeliczyc, co

    Mam to wszystko doskonale policzone. A teraz będę to tutaj trzymał choćby
    na złość, nawet jeśli trzeba by do tego dopłacać;)

    Czlowieku - nie mowilem do Ciebie, tylko o Tobie i problemie z
    przeszlosci,
    > a nie obecnym. Sam zaczales do mnie wyjezdzac z krzyzami, mglami i tym, ze
    > sie spinam i mam wyluzowac. Ja bylem powazny i nie dyskutowalem z Toba.

    No więc skoro jesteś taki poważny, to skąd ta nagła potrzeba dyskutowania?

    > Ciekaw jestem, czy z kolegami z redakcji, albo kontrahentami tez tak
    > rozmawiasz - jak ktorys na Ciebie krzywo spojrzy, to sie obrazasz, zrywasz
    > negocjacje, zaczynasz robic sobie jawne jaja i mowisz, ze rozmawiac na
    > powaznie moglismy 2 min temu.

    Absolutnie nie, tam mam przed sobą poważnych ludzi ;)

    > to nazywcie mnie chamem. Może jakaś autorefleksja?

    > Ktos Cie nazwal chamem? Przegapilem.

    No właśnie problem cały problem polega na tym, że sporo z tego co się
    tutaj pisze jakoś do Ciebie nie dociera...

  • 350. Data: 2010-12-17 21:52:42
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    mastinapisal

    wyrafinowanego...;)

    > na ciebie to i tak zbyt wyrafinowane.

    Po prostu już nie jesteś w stanie wymyśleć nic ciekawszego?;>