  • 261. Data: 2010-12-17 13:16:16
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by�o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s� ch�tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Roman Niewiarowskinapisal

    > Mimo wszystko samobojstwo to nie jest najlepsze rozwiazanie.
    > Daj sobie pomoc! http://www.acpp.ukw.edu.pl/

    Widzę, że pojęcie świętej wojny jest kolejnym obszarem na którym nie
    jesteś za mocny...

  • 262. Data: 2010-12-17 13:18:30
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byÄą&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s??&#65533; ch??&#65533;tni?)
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ" no i kosztownych remontow po mini slizgu nie
    trzeba bedzie robic...

    I kto to mowi???
    Koles ktory zaraz z walizka kasy jedzie do MCS'u po zestaw reanimacyjny KHI.

    BTW ciekawe jak to sie stalo ze taki mini slizg tak wstrzasnal userem KHI ze
    zjechal z toru po 4 kolkach...
    Przeciez zagrozenie wielokrotnym dublem od tego zoltego slabego pierdzacego
    V2 minelo...
    A moze to byla obawa o inne motocykle pozostajace na torze, przeciez te
    GS500 rowniez dopiero grzaly opony...

    Tytus z fabryki

  • 263. Data: 2010-12-17 13:20:42
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by&#197;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sA&#65533;&#65533; chA&#65533;&#65533;tni?)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-17, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Poważny i szanujących się człowiek nie pozostaje obojętny na obrazę ludzi
    > i zdrowego rozsądku. To jedyny powód dla którego będę was teraz męczył
    > waszym własnym poziomem, a ja mam bardzo dużo cierpliwości...

    Przytocz w ktorym miejscu Arni Cie obrazil w swoim pierwszym poscie
    zaczynajac ten offtop?

    > W życiu nie byłem motocyklem pod MC-kiem w celach lansopodobnych. Twoje
    > nadzieje są zatem płonne;)

    Oczywiscie, tam nikt nie jezdzi w celach lansopodobnych a jedynie wciagnac
    wiesmaka.

    http://www.scigacz.pl/Zakaz,postoju,motocykli,pod,Ko
    lumna,Zygmunta,13489.html

    Rozumiem ze do spotkan z kolegami jest potrzebna wypasiona miejscowka z duza
    iloscia przemykajacej gawiedzi patrzacych z podziwem na panow motocyklistow?

    "Co prawda nie jest to tak mocno wypasiona lokalizacja jak ta pod kolumną,
    ale za to pełnych zachwytu spojrzeń z pewnością nikomu tam nie zbraknie."

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 264. Data: 2010-12-17 13:25:54
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by&#197;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-17 14:16, Lovtza pisze:

    > Widzę, że pojęcie świętej wojny jest kolejnym obszarem na którym nie
    > jesteś za mocny...

    Po prostu w przeciwienstwie do ciebie nie mam doswiadczen z obrony
    krzyza, katastrofy smolenskiej i podobnych akcji w ktorych jak zwykle
    jestes ekspertem.

    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 265. Data: 2010-12-17 13:32:33
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-12-17 14:02:50 +0100, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:

    > Dyskusja dyskusją, ale nie zniżajmy się do fałszowania
    >
    > No właśnie. Może Ty im wytłumaczysz, żeby pokazali mi w przejrzysty,
    > możliwy do zweryfikowania poziom uciążliwości użytkowników bramki
    > preclowej na Ścigaczu? Chodzi mi o proste rzeczy o których już parę
    > razy tutaj pisałem.

    Żeby to zrobić czarno na białym trza by przysiąść do Gugla (którego
    wyszukiwarka od jakiegoś czasu mocno świruje) na parę godzin.
    Uciążliwość jest różna i zmienna w czasie, bywało, że był wysyp po
    paręnaście postów dziennie, bywało że miesiącami pojawiały się
    pojedyńcze (może za sprawą cancelbota, o którego działaniu nawet nie
    wiedziałem).
    Główna przewina juzerów ze Ścigacza, to odpowiadanie w wątkach sprzed
    roku-dwóch, rekordzista chyba odpowiedział na coś z przed 5 lat. I
    najczęściej są to odpowiedzi w stylu "ja też taki mam i jest fajnie"
    lub "jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, to wal na PM". Plus było w
    pewnym czasie trochę gówniarskich żartownisiów, zapewne nudzących się
    na lekcjach informatyki w gimnazjum "co lepsze, honda czy suzuki". I
    jakoś tak się dziwnie składa, że z bramek Onetu, Gazety czy Gugla takie
    posty zdarzają się niezwykle rzadko.
    Merytoryczne i sensowne wypowiedzi z waszego serwisu, to na ile
    pamiętam, jakaś dramatyczna mniejszość (to na bazie własnych odczuć,
    nie rzetelnej statystyki).
    I nie da się tego porównać do takiego Grzybola, bo wiele osób, w tym i
    ja, ma go zwyczajnie w pląku. Jak nawet zmieni adres, to zaraz się go
    wrzuci ponownie do kibla. A nie każdy czytnik umożliwia filtrowanie po
    treści, nicki i adresy co oczywistę są prawie zawsze różne.

    de Fresz

  • 266. Data: 2010-12-17 13:38:20
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-12-17 14:32:33 +0100, de Fresz <d...@N...pl> said:

> [...]
    > na lekcjach informatyki w gimnazjum "co lepsze, honda czy suzuki". I
    > jakoś tak się dziwnie składa, że z bramek Onetu, Gazety czy Gugla takie

    Się mi zapomniało - przykład z ostatniego czasu, to wątek "Jakiego
    crossa kupić" rozpoczęty 20.11.2010 przez "Grzesiek2010". Początek niby
    ok, ale dalej robi się ciekawie, w sposób jaki wiele osób kojarzy
    właśnie z bramką Ścigacza.

    de Fresz

  • 267. Data: 2010-12-17 14:05:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Dec 2010 12:07:03 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

    > mastinapisal

    > dokĹ&#65533;adnie to robisz w
    >
    > Teraz kolego to ja prowadzę świętą wojnę przeciw ludzkiej głupocie.
    > Podobno obok wszechświata to jedna z dwóch rzeczy, która jest
    > niezmierzona (choć do do tej drugiej nie ma pewności). Nie liczę zatem
    > na szybkie jej zakończenie, ale nie zamierzam się też poddawać :)

    wiem, chamy zawsze zostają chamami ci po raz kolejny udowadniasz.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 268. Data: 2010-12-17 14:30:35
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    de Fresznapisal

    > Żeby to zrobić czarno na białym trza by przysiąść do Gugla (którego
    > wyszukiwarka od jakiegoś czasu mocno świruje) na parę godzin.

    Ja już dawno to sprawdziłem i wiem ile wychodzi postów z czytnika na
    ścigaczu. Dlatego teraz dopytuję jaki jest udział postów ze ścigacza w
    stosunku do reszty postów, bo ciekaw jestem kto się znajdzie odważny, aby
    zjeść tą żabę. Bo wtedy od razu zweryfikowane zostaną wszystkie teorie o
    zalewaniu precla postami z bramki. Tak samo jak już wyjaśniliśmy sobie
    kradzież kontentu i napędzanie nim naszego forum (do było dobre:))

    No to kto sprawdzi i powie ile tak na prawdę jest tego "spamu" z czytnika
    Ścigacza?

> [...]
    > paręnaście postów dziennie, bywało że miesiącami pojawiały się
    > pojedyńcze (może za sprawą cancelbota, o którego działaniu nawet nie

    No, blisko, coraz bliżej. Proponuje też zwrócić uwagę na różnicę w tym
    sezonie i w poprzednich.

> [...]
    > na lekcjach informatyki w gimnazjum "co lepsze, honda czy suzuki". I
    > jakoś tak się dziwnie składa, że z bramek Onetu, Gazety czy Gugla takie

    Niestety. Takie skonfigurowanie bramki aby eliminować stare posty jest
    raczej niemożliwe. To znaczy pewnie jest możliwe, ale zabiłoby jakąkolwiek
    funkcjonalność tego narzędzia i wymagałoby pełnego etatu programisty.
    Zapewne prawdą jest to, że głupich postów z bramki Ścigacza jest więcej
    niż z innych czytników, ale to w sposób oczywisty konsekwencja tego że
    Ścigacz skupia ludzi zainteresowanych motocyklami. Poza tym korzystanie z
    czytnika na Ścigaczu jest po prostu łatwiejsze, ten na Onecie ginie w
    tłumie.

    > Merytoryczne i sensowne wypowiedzi z waszego serwisu, to na ile
    > pamiętam, jakaś dramatyczna mniejszość (to na bazie własnych odczuć,
    > nie rzetelnej statystyki).

    Jestem nawet w stanie się z tym zgodzić, ale to jakoś specjalnie nie
    odbiega od średniej na preclach.

> [...]
    > wrzuci ponownie do kibla. A nie każdy czytnik umożliwia filtrowanie po
    > treści, nicki i adresy co oczywistę są prawie zawsze różne.

    No niestety jest to ograniczenie, które niesie ze sobą czytnik...

  • 269. Data: 2010-12-17 14:33:22
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    de Fresznapisal

> [...]
    > crossa kupić" rozpoczęty 20.11.2010 przez "Grzesiek2010". Początek niby
    > ok, ale dalej robi się ciekawie, w sposób jaki wiele osób kojarzy

    Znakomity przykład. Wszystko by się zgadzało, gdybyś nie "zapomniał" dodać
    jak zakończył się wątek, w którym użytkownik po prostu przeprosił za
    zachowanie swojego młodszego brata. Jak ktoś chce zrobić oborę, to go
    niczym nie powstrzymasz, co nie Arni?

  • 270. Data: 2010-12-17 14:41:14
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-12-17 15:30:35 +0100, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:

    > No to kto sprawdzi i powie ile tak na prawdę jest tego "spamu" z
    > czytnika Ścigacza?

    Mi się nie chce. ;-)

    > No, blisko, coraz bliżej. Proponuje też zwrócić uwagę na różnicę w tym
    > sezonie i w poprzednich.

    W tym sezonie, to na tej grupie w ogóle zapanował marazm. Zresztą nie
    tylko na tej, czytuję ze 3 inne i jest tam dokładnie to samo.

> [...]
    > raczej niemożliwe. To znaczy pewnie jest możliwe, ale zabiłoby
    > jakąkolwiek funkcjonalność tego narzędzia i wymagałoby pełnego etatu

    Myślę, że wystarczyło by zablokować możliwość odpowiadania na posty
    starsze niż powiedzmy miesiąc-dwa, a to raczej nie wymagało by jakichś
    wielkich nakładów pracy.

> [...]
    > Ścigacz skupia ludzi zainteresowanych motocyklami. Poza tym korzystanie
    > z czytnika na Ścigaczu jest po prostu łatwiejsze, ten na Onecie ginie w

    Ten na Onecie to w ogóle masakra. Gazeta jest tylko trochę lepsza. Ale
    większość ludzi i tak korzysta z ich serwerów niusowych poprzez
    czytniki, jeśli tylko mogą.

    > Jestem nawet w stanie się z tym zgodzić, ale to jakoś specjalnie nie
    > odbiega od średniej na preclach.

    Z tym ostatnim ja się nie zgodzę. Bo jest poziom i poziom. Czym innym
    jest smętne ględzenie i uwagi w stylu "było, poszukaj w archiwum", a
    czym innym "piepsz sie pokurwiencu".

    de Fresz