  • 271. Data: 2010-12-17 14:48:00
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-12-17 15:33:22 +0100, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:

    > Znakomity przykład. Wszystko by się zgadzało, gdybyś nie "zapomniał"
    > dodać jak zakończył się wątek, w którym użytkownik po prostu przeprosił
    > za zachowanie swojego młodszego brata.

    Wielu przed nim nie użyło tej wymówki ;-)

    de Fresz

  • 272. Data: 2010-12-17 14:50:35
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by&#197;&#65533;o: Ferie zimowe namotocyklu w Hiszpani - s&#195;&#8222;&#65533; ch&#195;&#8222;&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    z...@p...onet.plnapisal

    > Zwróć uwagę że nie rozmawiasz z jedną osobą, a z ... grupą.
    > Mnie najbardziej boli stanowisko "podłączyliśmy publiczną
    > grupę o tematyce motocyklowej do naszego komercyjnego
    > portalu o tematyce motocyklowej i co nam zrobicie"

    Nieźle, nie?:)

    Ale to że setki grup dyskusyjnych podłączone jest do różnych portali już
    cię tak nie boli?

  • 273. Data: 2010-12-17 14:51:08
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by&#197;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    masti pisze:

    > wiem, chamy zawsze zostają chamami ci po raz kolejny udowadniasz.

    Piotr Fronczewski kiedys uzył takiego sformułowania: po prostu beton,
    odporny na wiedzę, trudny do zarąbania.

    Za to manipulacje faktami ma opanowaną, dobry polityk z niego by był.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 274. Data: 2010-12-17 14:56:35
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by&#197;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sĂ&#65533;&#65533;&#65533; chĂ&#65533;&#65533;&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > Przytocz w ktorym miejscu Arni Cie obrazil w swoim pierwszym poscie
    > zaczynajac ten offtop?

    "a propos komercji mam takie pytanko, kiedy w koncu przestaniecie to wasze
    żenujące forum na siłe linkowac do grupy _newsowej_ pl.rec.motocykle?"

    Nasze forum nie jest żenujące, to pierwsze primo, bo jest dużo lepsze niż
    te wasz precle. Drugie primo jest takie, że nie linkujemy nic na siłę z
    forum do grupy preclowej. Takie sugestie są dla mnie obraźliwe. Po trzecie
    primo - ultimo, gdy ja używam wobec was słowa "żenujący" w jakiejkolwiek
    odmianie, to od razu jestem obwoływany chamem. No to chyba mam prawo
    poczuć się urażony, prawda?

    Już nie będę dodawał, że taki prymitywny offtop sam w sobie jest buractwem.

    > Oczywiscie, tam nikt nie jezdzi w celach lansopodobnych a jedynie wciagnac
    > wiesmaka.

    > http://www.scigacz.pl/Zakaz,postoju,motocykli,pod,Ko
    lumna,Zygmunta,13489.html

    > "Co prawda nie jest to tak mocno wypasiona lokalizacja jak ta pod
    kolumnÄ&#65533;,
    > ale za to peĹ&#65533;nych zachwytu spojrzeĹ&#65533; z
    pewnoĹ&#65533;ciÄ&#65533; nikomu tam nie zbraknie."

    Na prawdę nie wyczułeś w tym ironii? O kurde, jest gorzej niż myślałem, to
    znaczy ubaw jest lepszy:)

  • 275. Data: 2010-12-17 14:58:51
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Roman Niewiarowskinapisal

    > Po prostu w przeciwienstwie do ciebie nie mam doswiadczen z obrony
    > krzyza, katastrofy smolenskiej i podobnych akcji w ktorych jak zwykle
    > jestes ekspertem.

    Gdzieś pisałem, że broniłem krzyża? Nie przypominam sobie:) Ja tu jestem
    samotnym bastionem zdrowego rozsądku, a przy okazji dobrej zabawy:)

  • 276. Data: 2010-12-17 15:02:41
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 17 Dec 2010 14:58:51 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Lovtza
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Gdzieś pisałem, że broniłem krzyża? Nie przypominam sobie:) Ja tu jestem
    > samotnym bastionem zdrowego rozsądku, a przy okazji dobrej zabawy:)

    Tak Ci sie tylko wydaje, a pisanie tego na kazdym kroku jest juz lekko
    nudne. Ale baw sie, w koncu Ci sie znudzi.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 277. Data: 2010-12-17 15:06:08
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    de Fresznapisal

    > Wielu przed nim nie użyło tej wymówki ;-)

    Pewnie tak, ale posłużyliście się konkretnie tym przykładem. Jakbym chciał
    wbić szpilkę to bym wybrał bardziej dosadny;)

  • 278. Data: 2010-12-17 15:11:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-17 14:04, Użytkownik Lovtza napisał:

    > Nie napinaj się tak, bo coś ci pęknie;)

    To może sam się nie napinaj, bo tonie pęknie i nie będzie miał
    kto tej bramki wyłączyć.

    Pozdrawiam

  • 279. Data: 2010-12-17 15:12:27
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    de Fresznapisal

    > Mi się nie chce. ;-)

    No właśnie. A mi się chciało. Dlatego tak obstaję przy swoim bo liczby
    potwierdzają moją tezę.

    > W tym sezonie, to na tej grupie w ogóle zapanował marazm. Zresztą nie
    > tylko na tej, czytuję ze 3 inne i jest tam dokładnie to samo.

    Ale ja się nie dziwię że zapanował marazm. Skoro typowo motocyklowy wątek,
    jaki chciałem rozwinąć doprowadził do takiego bałaganu, to ja się nie
    dziwię, że ludzie szukających czegoś o motocyklach będę to miejsce omijali
    szerokim łukiem...

    > Myślę, że wystarczyło by zablokować możliwość odpowiadania na posty
    > starsze niż powiedzmy miesiąc-dwa, a to raczej nie wymagało by jakichś
    > wielkich nakładów pracy.

    To jest sensowny pomysł. Jeden z niewielu jakie tutaj padły. Ja jestem
    generalnie rzecz biorąc raczej łatwo osiągalny, adres redakcji też jest
    znany. Tyle tylko że NIKT i NIGDY z sensownymi wnioskami, z żadnymi
    zresztą, nie zwrócił się do redakcji.

    > Ten na Onecie to w ogóle masakra. Gazeta jest tylko trochę lepsza. Ale
    > większość ludzi i tak korzysta z ich serwerów niusowych poprzez
    > czytniki, jeśli tylko mogą.

    To kolejna rzecz na którą zwracałem uwagę. Im większy portal, tym większy
    pierdzielnik i zapanowanie nad tym jest po prostu niemożliwe.

    > Z tym ostatnim ja się nie zgodzę. Bo jest poziom i poziom. Czym innym
    > jest smętne ględzenie i uwagi w stylu "było, poszukaj w archiwum", a
    > czym innym "piepsz sie pokurwiencu".

    To prawda. Stare precle za moich czasów kojarzyłem z tym pierwszy, te
    dzisiejsze kojarzę z tym drugim.

  • 280. Data: 2010-12-17 15:27:30
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Na szczęście kolego, to znaczna części użytkowników tej grupy sama widzi
    > co tutaj odstawiacie i wyciąga własne wnioski.

    Powiedz ile to jest ta wiekszosc, bo w tym watku to ja widze mniejszosc (2
    osoby za Twoim zdaniem, 4 przeciwko).

    --
    pzdr:
    Ivam