  • Data: 2010-12-23 23:06:08
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ivamnapisal

    > Zatem definicja slowa "pulsacja" w jezyku polskim i angielskim jest bardzo
    > podobna. Ty wlasnie hamujesz _pulsacyjnie_, tylko na sile starasz sie
    > zmienic nazwe tego zjawiska.

    > Nie bardzo wiem po co.

    Rozumując tym tokiem można z powodzeniem dojść do wniosku że np. srasz
    także pulsacyjnie. No bo srasz, a potem nie srasz. A potem znowu srasz, i
    chwila bez srania. I tak od lat.

    I sranie i hamowanie o jakim mówię nie mają nic wspólnego z pulsacją.
    Sztywnoręki pompuje klamą na pałę, nie wnikając czy uślizg jest czy go nie
    ma, co jest oczywiste, bo ściskając kierę i mając sztywne łapy nic tam nie
    czuje. To o czym ja mówię, a czego uczą w szkołach (to podkreślam raz
    jeszcze - to nie mój wymysł) ujęcie hebla jest reakcją na zaistniałą
    sytuację, a jeśli taka się nie pojawi, to się w ogóle nic nie upuszcza.
    Jak się nauczysz dobrze hamować, to nie będziesz nawet łapał uślizgów.
    Jakie pulsowanie? Po prostu z czuciem trzymanie hamulca.