-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
References: <iehtiu$m6n$1@inews.gazeta.pl>
<77d6e30a3c5109786b7b75623f7c1c7e$1@grupy.scigacz.pl>
<iepqor$mia$1@inews.gazeta.pl> <ieprqu$qar$1@inews.gazeta.pl>
<iepsph$t3b$1@inews.gazeta.pl> <iept5f$165$1@node1.news.atman.pl>
<10a1c71119a31fe70eae445b64178fb3$1@grupy.scigacz.pl>
<iepuo3$165$2@node1.news.atman.pl>
<f33048401979bec67e04acf48a3d267e$1@grupy.scigacz.pl>
<ieq03d$165$3@node1.news.atman.pl>
<961676f74d3d99e670d905f85de3bfe4$1@grupy.scigacz.pl>
<ieq3n0$165$6@node1.news.atman.pl>
<d4ff7de8a2e515e3a3dac30661d0a19c$1@grupy.scigacz.pl>
<ieq78u$165$18@node1.news.atman.pl>
<bdb4375694769a89e9d923b08bba56a5$1@grupy.scigacz.pl>
<ieqbur$165$30@node1.news.atman.pl>
<06ecaa3cacaf748a4e4fe91bafd2cec4$1@grupy.scigacz.pl>
<ieql09$j2$1@inews.gazeta.pl>
<cdb3e4ecb0f31e46aaf4b0bea71d198f$1@grupy.scigacz.pl>
<iescfm$t0m$1@inews.gazeta.pl>
<0630ae83c5919b14dd0c18e8cbd6d185$1@grupy.scigacz.pl>
<4d124022$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<70940d1a1d8eae95aa37756adf0b873e$1@grupy.scigacz.pl>
In-Reply-To: <70940d1a1d8eae95aa37756adf0b873e$1@grupy.scigacz.pl>
Subject: Re: [Offtopic] scigacz.pl
Date: Wed, 22 Dec 2010 22:12:29 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Lines: 60
Message-ID: <4d1269c6$0$2429$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.20.120.6
X-Trace: 1293052359 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2429 83.20.120.6:49515
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:633879
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:70940d1a1d8eae95aa37756adf0b873e$1@grup
y.scigacz.pl...
> Powierzchnia opony przy hamowaniu (w stosunku do jazdy po prostej ze stałą
> prędkością) w zależności od ciśnienia i konstrukcji opony potrafi
> zwiększyć się nawet dwukrotnie, a nie o 1%.
Primo: napisalem o UGIECIU opony wynoszacym 1%. Powierzchnia sie zmieni w
zaleznosci od min. szerokosci opony. Ale nie zmienia to faktu, ze
powierzchnia zwiekszy sie nawet o 100%.
> Zachowanie opony, jej odkształcenie się mające na celu jak najlepsze
> przyleganie do podłoża to główne zagadnienie rozpatrywane w czasie
> konstruowania opony.
Wziales to z folderu reklamowego producenta opon? Marketingowy belkot.
Wez sobie te ksiazeczki do reki, wez sobie tez tablice matematyczno-fizyczne
i przelicz. Nie ma szans, zeby skutecznosc hamowania wyszla Ci taka
zajebista dzieki powierzchni przylegania opony, bo wtedy 3 razy szerszy
tylny kapec lepiej nadawalby sie do hamowania, niz przedni, ktoremu
"powierzchnia przylegania zwiekszyla sie nawet 2 razy). Moze podpowiem, ze
haslami kluczowymi sa: tarcie, oraz sila nacisku.
> A motocykl jest urządzeniem które samo się pionuje, dzięki wykorzystaniu
> odpowiedniej geometrii podwozia i kół w charakterze żyroskopów.
Dalej uzywasz slow, ktorych nie znasz. Sprawdz sobie co to jest zyroskop.
> Puść kierownicę w czasie jazdy jeśli nie wierzysz.
Alez ja nie neguje, ze motocykl "sam sie trzyma" w pionie. Ja nie zgadzam
sie z nazywaniem:
- motocykla
- kola
- geometrii
- podwozia
"zyroskopem"
> Ta sama uwaga co do Siły Krokodyli. Możemy gadać o przygodach AZeta, tym
> kto w układzie Arni - Grzybol jest tatą, a kto mamą, ale nie będę z tobą
> rozmawiał o motocyklach;)
Oooo... obrazilo sie dziecko, bo mu sie uwage zwrocilo, zeby nie tworzylo
sobie nowych slow. Mam wrazenie, ze jestes jednym z takich co uzywja takich
wyrazow jak "kameruje".
Wez moze zawolaj kogos doroslego, zeby sprawdzil co wysylasz w strefe
publiczna, bo o ile wczesniej byles "sprytny", to teraz coraz bardziej na
glupiego wychodzisz.
Jedyne w czym moge sie zgodzic z Toba to kwestia usztywniania rak przy
hamowaniu, ale i tego nie potrafisz normalnie wytlumaczyc, tylko powolujesz
sie na rozne "autorytety" i "dobrze poinformowane zrodla".
--
pzdr:
Ivam
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.10 21:13 Lovtza
- 22.12.10 17:45 Michał V-R
- 22.12.10 21:15 Ivam
- 22.12.10 17:46 Michał V-R
- 22.12.10 21:17 Ivam
- 22.12.10 17:48 Michał V-R
- 22.12.10 17:54 Michał V-R
- 22.12.10 21:26 Tytus
- 22.12.10 21:27 Ivam
- 22.12.10 18:02 Michał V-R
- 22.12.10 21:46 duddits
- 22.12.10 22:09 Lovtza
- 22.12.10 22:13 Lovtza
- 22.12.10 22:19 Lovtza
- 22.12.10 22:22 Lovtza
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=