eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-22 21:13:10
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ivamnapisal

    > A Ty naprawde nie widzisz roznicy:
    > - miedzy sila, a momentem sily
    > - miedzy powierzchnia przylegania, a sila tarcia wynikajaca z dzialania sil
    > bezwladnosci

    Widzę, ale szukasz związku mocno na siłę;)

    > Smiem twierdzic, ze przy cisnieniu w oponie na poziomie 2,3 bara ugiecie
    > opony bedzie pomijalnie male. Na poziomie miedzy 0,1 a 1% wysokosci opony.

    Ja pierdole...:)

    > Uwazasz, ze ten 1% ma na tyle wielkie znaczenie, ze to ZMIANA POWIERZCHNI
    > przylegania opony pomoze Ci wyhamowac? Jestes pewien, ze to nie sila tarcia
    > wywolana zwiekszeniem nacisku na opone, poprzez sily bezwladnosci hamujacego
    > pojazdu, ktore to sily ida najpierw na ugiecie zawieszenia, a dopiero potem
    > na docisniecie opony do asfaltu?

    Stary, wkleiłem to!:D Ale jaja. Pisz więcej o tym wywołaniu zwiększeniem i
    hamowaniu pulsacyjnym przy użyciu modulatora sterowanego czujnikiem
    ciśnieniowym którego działanie wypacza ta cholerna lampa LED:D Oni na
    prawdę chcą więcej. Leczysz ludzi z jesiennej depresji:D

    > W tej sytuacji naprawde uwazam, ze powinnismy naszemu mistrzowi utworzyc
    > nowy rodzaj mechaniki.

    Wystarczy się jej po prostu nauczyć :D

    majac przy tym kompletnie w dupie zjawiska na ktorych
    > opiera sie mechanika newtonowska.

    To jest akurat precloszkoła:) Nie śmiałbym robić konkurencji :D