  • Data: 2010-12-22 17:54:31
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Michał V-R <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-23 00:54, Lovtza pisze:

    > Jazda po placu manewrowym między słupkami i jazda na drodze z większymi
    > prędkościami dwa różne tematy. Nie chcę zmieniać systemu szkolenia.
    > Twierdzę jedynie że prostowanie i usztywnianie rąk przy hamowaniu to
    > głupota.

    Wytlumacz dokladnie, dlaczego?

    > Bywają, bywają. Ale tak wysokie straty w ludziach i sprzęcie powinny
    > niektórych decydentów skłonić do refleksji.

    Bywaja jak wszedzie, bo np taki milicjant ma tatusia komendanta i synek
    sobie pojezdzi na moto, za panstwowa kase

    > Niepotrzebnie. Ja nie mam żadnych swoich tez. Te tezy znajdziesz w
    > szkołach jazdy i książkach dotyczących techniki jazdy.

    Jak juz zycie nie raz pokazlo, teoria, teoria, a praktyka jest zupelnie
    inna.

    > Jakiej szykanie? Stary, takie proste techniki stosuje się na co dzień
    > jadąc do pracy. tylko trzeba je znać.

    Mysle, ze na jechanie wyznaczonym torem(najbardziej
    optymalnym)wazniejsze sa na torze, bo to sa drogie setki sekund, jaki
    uciekaja, w miescie nie ma znaczenia, czy pojedziesz najkrotszym torem i
    najbardziej optymalnym, byle bezpiecznie i bys sie w pasie zmiescil.

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy