  • Data: 2010-12-17 11:31:33
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Lovtza"
    >To jest kontent? Nie rozśmieszaj mnie. To jest czytnik grupy dyskusyjnej ;)

    Nie. To jest wasz serwis z jakąś funkcjonalnością. W tym wypadku
    dostarczający content z grupy dyskusyjnej.

    >Istnieją. Z całą pewnością ;)

    Dziękuję

    >Żenująco nieudolna manipulacja.

    Znaczy, usiłujesz coś manipulować? Bo gdzieś się zgubiłem.

    >Tylko nie potraficie tego wykazać, dowieść.

    Patrz wyżej. Napisałeś, że nie macie żadnego contentu z precli, nie ma
    ludzi, którzy wchodzą na ścigacz czytać precla (swoją drogą, ciekawe
    jak, skoro nie macie przecież contentu z precla), oraz że wasze zarobki
    są niezależne od liczby użytkowników. Jak chwilę później przyznałeś
    wszystkie trzy twierdzenia są fałszywe. Czyli kłamiesz.

    >No i właśnie tutaj jest pies pogrzebany.

    Nie. To jest zupełnie inna kwestia, o której w tym momencie w ogóle nie
    dyskutuję.

    --
    | K...@e...eu.org |