eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (byÅ�o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ� chÄ�tni?)
  • Data: 2010-12-17 11:34:33
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by�o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s� ch�tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    z...@p...onet.plnapisal

    > Rozumiem że mogę Ci się wprowadzić do domu albo zacząć
    > publikować na Ścigaczu i dopóki będę dokładał starań
    > aby nie być uciążliwym wszystko będzie ok i Twoje
    > prośby abym się wyniósł mogę spokojnie zlewać.

    Porównanie z dupy, jak cała argumentacja pozostałych preclowych
    mudżahedinów. Bo dom jest do użytku prywatnego, a precle do użytku
    publicznego. A wy uzurpujecie sobie prawo do decydowania kogo lubicie i
    kto się może z wami bawić, a kogo nie lubicie i ma wypierdalać. I ja tylko
    temu się sprzeciwiam.

    > Software ma przeważnie licencję, która precyzyjnie określa co
    > z nim można robić i czy może być używany do celów komercyjnych.
    > Chciałbym się mylić, ale wygląda na to że takiej licencji
    > na usenet nie ma i Ścigacz to wykorzystuje, moim zdaniem w niezbyt
    > ładny sposób. Prawa niby nie łamiecie ale smrodek się ciągnie.

    Hehehe:) Dobre, moim zdaniem w niezbyt ładny sposób pokazałeś że nie masz
    pojęcia o czym piszesz, choć rzeczywiście prawa nie łamiemy i to jedyne co
    ma sens w całej twojej wypowiedzi;)