  • Data: 2018-06-21 15:36:38
    Temat: Re: Off topic samochód elektryczny
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2018 10:09:33 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > Ani nie masowo, ani nie na indukcję. Jak ktoś ma w bloku moc
    > przyłączeniową na poziomie 3-5kW, to czy to z płytą grzeją czy
    > indukcyjną nie poszaleje. Dlatego już wiele lat temu zamontowano >w takich blokach
    gaz.
    I teraz odwiedź kilka nowobudowanych blokowisk czy tzw "apartamentowców" i zobacz jak
    tam z gazem jest;)
    Ale w starych blokach jest to jakiś kłopot bo jak piszesz przyłącza słabe i na
    indukcję przejść ciężko. znam co najmniej dwie osoby które by przeszły na indukcję a
    nie mogą bo przyłącze w mieszkaniu słabe. Sam przeszedłem kilka lat temu i to był
    jeden z lepszych pomysłów
    Miesięczne koszty porównywalne z gazem(u mnie był butlowy) a wad praktycznie żadnych
    Zresztą wystarczy z tydzień poużywać indukcji zeby wyzbyć się pomysłów gotowania na
    gazie.
    Co do kosztów- u mnie po założeniu indukcji rachunki za prad wzrosły o ok 50zł. Butla
    z gazem kosztowała wówczas 64zł i starczała na 6-8 tygodni. Syfu w okolicach kuchni
    po eksmisji butli gazowej nieporównywalnie mniej

    > To teraz odwiedź kilka hoteli, restauracji czy barów i powiedz ich
    > właścicielom, że są ignorantami.

    Widywałem już restauracje gdzie gazu nie używają
    A większości używają gaz bo przy ich "przerobie" gaz wychodzi taniej niż prąd. No i
    mają gaz "z rury" który chyba jest tańszy od butlowego. I jeszcze nawyki kucharzy. Ze
    smakiem potraw to nic wspólnego nie ma.
    a pada jeszcze argument że cebulki do rosołu nie ma jak przypalić na indukcji- za
    kilkanaście złotych taki palnik kopic wtedy trzeba
    http://allegro.pl/palnik-gazowy-kartusz-automatyczny
    -gaz-gratis-i6476005706.html
    Cebule przypalisz a i do rozpalania grila idealnie się nada.