  • Data: 2014-06-04 22:20:22
    Temat: Re: Oferta Redbullmobile
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 04 Jun 2014 21:07:38 +0200, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >pieron wie? Zawsze są jakieś kruczki małymi literkami. jak ja złożę
    >wypowiedzenie w Plauy, powrotu już nie będzie. wolałbym iść droga
    >przetartą przez kogoś wcześniej

    Nie ma to znaczenia, w każdej sieci tak jest że jak przeniesiesz do
    nich numer na kartę to możesz nawet tego samego dnia iść do innej
    sieci i przenieść znowu numer.
    Tak naprawdę to obojętne do jakiej sieci przeniesiesz numer, potem
    tylko migracja do RBM i tyle.