  • 1. Data: 2010-12-02 15:20:59
    Temat: Odzyskanie zdjęć z karty...
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    Witam!

    Dostałem właśnie kartę CF Kingston 4GB ze zdjęciami do odzyskania. Jej
    właściciel na ważny wyjazd zabrał kartę "nówka sztuka nieśmigana".
    Niestety system plików nie jest widoczny, natomiast karta "czyta się" -
    mam jej "image". Możecie polecić jakiś program (możliwie darmowy) który
    odczyta pliki JPG z karty w tym stanie i zapisze je na dysk?!

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 2. Data: 2010-12-02 17:15:22
    Temat: Re: Odzyskanie zdjęć z karty...
    Od: Maru <m...@n...pl>

    On 02.12.2010 16:20, Mikołaj Tutak wrote:
> [...]
    > mam jej "image". Możecie polecić jakiś program (możliwie darmowy) który
    > odczyta pliki JPG z karty w tym stanie i zapisze je na dysk?!

    Spróbuj programu TestDisk, może się uda co wydłubać. Freeware i do tego
    bardzo dobry, sam ratowałem tym dysk, wydłubałem przy okazji pliki,
    które były dawno usunięte z dysku.

  • 3. Data: 2010-12-02 19:51:23
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Spróbuj programem Image Rescue 4 - dołączany był do niektórych kart Lexar'a
    w wersji Pro. Działa skutecznie.

  • 4. Data: 2010-12-02 19:56:36
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    Mikołaj Tutak pisze:

> [...]
    > mam jej "image". Możecie polecić jakiś program (możliwie darmowy) który
    > odczyta pliki JPG z karty w tym stanie i zapisze je na dysk?!

    Sprawdź "PC Inspector smart recovery". Darmowy, potrafił
    odzyskać pliki z zupełnie "zdeformatowanych" kart. Pełna analiza
    dosyć długo trwa (może 2 godziny dla 4GB), ale działa.

    P.

  • 5. Data: 2010-12-02 20:44:19
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    > Sprawdź "PC Inspector smart recovery". Darmowy, potrafił
    > odzyskać pliki z zupełnie "zdeformatowanych" kart. Pełna analiza
    > dosyć długo trwa (może 2 godziny dla 4GB), ale działa.

    Potwierdzam PC... jest do takich prostych zadań wyśmienity.

    Robak

  • 6. Data: 2010-12-02 21:13:42
    Od: buraxta <b...@g...com>

    On 2010-12-02 16:20, Mikołaj Tutak wrote:
> [...]
    > mam jej "image". Możecie polecić jakiś program (możliwie darmowy) który
    > odczyta pliki JPG z karty w tym stanie i zapisze je na dysk?!

    Ja ostatnio użyłem Klix:

    http://www.joesoft.com/products/klix.php

    i dał radę, a inne programy nie za bardzo ;)

    --
    |=> GG: 421503
    |=> b...@g...com

  • 7. Data: 2010-12-02 21:44:43
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-02 20:56, Piotrne pisze:

    > Sprawdź "PC Inspector smart recovery". Darmowy, potrafił
    > odzyskać pliki z zupełnie "zdeformatowanych" kart. Pełna analiza
    > dosyć długo trwa (może 2 godziny dla 4GB), ale działa.

    Sprawdziłem ten i niestety wywala się przy analizie karty. Ciekawe czy
    to struktura karty go zabija czy Windows 7 ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 8. Data: 2010-12-03 13:11:53
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Ściągnij sobie bootowalną płytkę Hirens Boot Disk, tam jest kilka programów
    (w tym komercyjnych), jak np. Get Data Back, czy też photorec. Powodzenia.
    :-)

  • 9. Data: 2010-12-03 15:41:58
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-02 18:15, Maru pisze:

    > Spróbuj programu TestDisk, może się uda co wydłubać. Freeware i do tego
    > bardzo dobry, sam ratowałem tym dysk, wydłubałem przy okazji pliki,
    > które były dawno usunięte z dysku.

    Ooo fajne to ;) Takie dla grzebaczy - mnie pomógł PhotoRec. TestDisk nie
    znajdował partycji :(

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 10. Data: 2010-12-03 15:45:05
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-02 20:51, kuba_k1 pisze:
    > Spróbuj programem Image Rescue 4 - dołączany był do niektórych kart
    > Lexar'a w wersji Pro. Działa skutecznie.

    Niestety ja dostałem Kingstona do uratowania ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj