  • Data: 2010-01-01 13:19:14
    Temat: Re: Odwolali trojpodzail?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 31 Dec 2009 22:59:52 +0100, TheGuru wrote:
    >wielka mi rzecz. a ilu Polaków oblewa egzaminy z polskiego Np na polonistykę
    >;-D

    Zalezy o co spytaja - z lekturami moge miec problem, co mial na mysli
    poeta nigdy nie bylo moja mocna strona, gramatyke teoretyczna zdazylem
    cala zapomniec, ortografie opanowalem dobrze .. ale nie o wszystkich
    rodakach da sie powiedziec.
    Wiec ze rodowity australijczyk nie zdal angielskiego to nie takie
    dziwne .. aczkolwiek wydaje sie ze na AGH nie powinien byc to egzamin
    zbyt zaawansowany ..

    J.