  • Data: 2012-08-27 11:32:08
    Temat: Re: Odważne teza :)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robson" napisał w wiadomości
    >Żeby to stwierdzić nie trzeba lat jazdy, wystarczy jeden wyjazd do
    >Rumunii. Tam na światłach jest montowany licznik i wiadomo, ile
    >sekund

    No, do Rumunii to sie co miesiac nie jezdzi :-)

    >będzie jeszcze zielone lub czerwone światło. Rozwiązanie proste i
    >tanie, likwidujące problem, czy światło było "późne zielone" czy
    >inne. Jeśli mam do skrzyżowania kilkanaście/kilkadziesiąt metrów i 2
    >sekundy, to wiadomo, że trzeba odpuścić i się zatrzymać. Ale u nas
    >nie. Na

    We wrocku jest pare takich swiatel. Przydatne, ale
    - licznik gasnie 3 s przed koncem, wlasnie po to zeby niektorzy nie
    probowali sie zalapac na ostatnia sekunde,
    - ruszasz na zielonym, patrzysz daleko przed siebie tam tez sie
    zapalilo zielone. Wiec gaz do dechy .. i tak widzisz ze coraz blizej,
    a licznik chyba coraz mniejszy, bo za daleko na odczyt dokladny. no i
    tak trzymamy, swiatla coraz blizej, na liczniku juz widzisz 5,4,
    ciemno ... no i co - hamowac z tych 120 do zera, czy zdazymy przemknac
    ? :-)

    Wiec wszystko zalezy od dezorganizatorow ruchu. Jakby sie nie dalo
    ustawic zielonej fali na 70 ..

    J.

    P.S. Czasem, czy wrecz czesto, nie da sie ustawic. Ale we wrocku
    wyjatkowo tego malo.