  • 1. Data: 2014-01-15 11:08:51
    Temat: Odtwarzacze sieciowe
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Z góry przepraszam za niedokładne dopasowanie do tematyki grupy.

    Gdzie mogę znaleźć informację, zapytać nt głośników bezprzewodowych wifi
    z możliwością odtwarzania muzyki z NAS i stacji radiowych w internecie?

    Grupy pl.rec.audio, alt.pl.audiofil, pl.comp.multimedia są praktycznie
    martwe.

    Szukam wędki w postaci wskazania do najlepszego forum w tym temacie.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2014-01-15 11:27:17
    Temat: Re: Odtwarzacze sieciowe
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Piotr Rezmer nabazgrał(a):

> [...]
    > martwe.
    > Szukam wędki w postaci wskazania do najlepszego forum w tym temacie.

    http://www.hdtv.com.pl/forum/index.php#audio

    Ktoś tu chyba jeszcze siedzi ale głowy nie dam.

  • 3. Data: 2014-01-15 12:36:45
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Może spróbuj na http://www.audiostereo.pl/index_forum.html w dziale PC
    Audio?

    --
    Qlfon, Lublin

  • 4. Data: 2014-01-15 21:43:55
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Szukam wędki w postaci wskazania do najlepszego forum w tym temacie.
    Dzięki za podpowiedzi, Wysłałem zapytanie na oba fora. Przy okazji, może
    orientujecie się gdzie jest największy wybór sprzętu audio/video w
    Warszawie i okolicach? Z tego co widzę to Mediamarkety, euroagd, saturny
    cieniują ostatnio. Szukałem ostatnio mini projektorów i wybór był żałosny.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2014-01-22 22:08:40
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Gdzie mogę znaleźć informację, zapytać nt głośników bezprzewodowych wifi
    > z możliwością odtwarzania muzyki z NAS i stacji radiowych w internecie?

    Aktualnie zakupiłem odtwarzacz TEAC NS-X1 za kwotę 300 zł (Normalna cena
    to około 1200zł). Co prawda jest to coś innego niż to czego szukałem ale
    za takie pieniądze naprawdę warto. Wspiera Airplay, DLNA z mojego
    Synology, radia internetowe (również długa lista polskich stacji),
    Przydałby się jednak opcjonalny bezprzewodowy subwoofer. Choć może coś
    takiego jest w tym urządzeniu. Nazywa się to JB Access Point. Niestety
    google za dużo nie mówią o JB.

    --
    pozdrawiam
    Piotr