  • 1. Data: 2014-01-15 13:43:19
    Temat: ASRock 990FX Extreme3 i FX8350
    Od: robot <r...@v...pl>

    Czy płyta ASRock 990FX Extreme3 będzie współpracować z procesorem FX8350?

    --
    pozdro
    2x XEON E5-2650@2,4GHz 16C/32T|64GB RAM|2xGTX780|1xHD7850|ASUS Z9PE-D8WS

  • 2. Data: 2014-01-15 18:39:57
    Temat: Re: ASRock 990FX Extreme3 i FX8350
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 15 Jan 2014 13:43:19 +0100, robot napisał(a):

    > Czy płyta ASRock 990FX Extreme3 będzie współpracować z procesorem FX8350?

    Będzie. Aczkolwiek radziłbym coś z lepszym zasilaniem. Męczyłem się z nią.
    Na standardowych ustawieniach jeszcze chodziła (przy dużym obciążeniu
    schodziła z zegarem w dół). Nawet minimalny OC powodował niestabilność. Po
    wymianie płyty na Asus SABERTOOTH 990FX ten sam procesor chodzi na 4,7 GHz
    stabilnie jak skała. ASRock robi dobre płyty ale do słabych procesorów.

  • 3. Data: 2014-01-15 19:43:26
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2014-01-15 18:39, Leszek K. pisze:

> [...]
    > stabilnie jak skała. ASRock robi dobre płyty ale do słabych procesorów.

    ASRock robi bardzo dobre płyty dla mocnych proców i extreme OC ale tu
    była płyta z LOW END a ty porównujesz ją do TOP Asusa ..

    np. A new world record! ASRock Z77 OC Formula With Intel(R) Core i7 3770K
    CPU Overclocked To 7.136GHz With LHE Cooling

    http://www.youtube.com/watch?v=DxwbTwv0ST0

  • 4. Data: 2014-01-15 23:21:40
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 15 Jan 2014 19:43:26 +0100, Chris napisał(a):

    > ASRock robi bardzo dobre płyty dla mocnych proców i extreme OC ale tu
    > była płyta z LOW END a ty porównujesz ją do TOP Asusa ..

    Ta to raczej górne strefy średniej półki. Cudów od niej nie wymagałem. Bez
    kręcenia powinna chodzić równo a ona pod obciążeniem schodzi z zegarem.

  • 5. Data: 2014-01-16 08:12:22
    Od: robot <r...@v...pl>

> [...]

    > stabilnie jak skała. ASRock robi dobre płyty ale do słabych procesorów.

    Dzięki. Właśnie doszedłem do podobnych wniosków - za słaba jednak ta płyta.
    Też skłaniam się w kierunku tego SABERTOOTHA.