  • Data: 2012-12-04 09:26:45
    Temat: Re: Odtwarzacz mp3 z transmiterem
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup

    > robisz pause/power off przed rozłączeniem?

    Nie wiem, jak ta konkretna manta, ale inne odtwarzacze bez zasilania, które
    próbowałem nawet wyłączone na pauzie po włączeniu zaczynały od początku
    utworu. Natomiast normalny niezależny odtwarzacz z akumulatorkiem np.
    Creative zachowuje się tak jak piszesz - jak się go wyłączy na pauzie to po
    włączeniu pamięta gdzie był zapauzowany.

    Pozdrawiam
    Ergie