  • Data: 2012-12-04 10:02:47
    Temat: Re: Odtwarzacz mp3 z transmiterem
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Adamaszek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Przeciętny, w miarę kumaty elektronik za przysłowiową flaszkę wlutuje Ci
    > piękne gniazdo line-in w tor audio radia AM - stracisz AM, ale powiedz,
    > kiedy ostatnio słuchałeś
    > jakiegoś programu w tym paśmie? :)

    Dzięki, o takiej możliwości nie pomyślałem. W sumie to całkiem niezłe bo nie
    trzeba kombinować dodatkowego przełącznika do tego nowego line in.

    Poszukam "przeciętnego w miarę kumatego elektronika", a jak nie znajdę to
    flaszkę sam spożyję i przeproszę się z lutownicą. Jakieś drobiazgi kiedyś
    lutowałem, to może i to dam radę.

    Pozdrawiam
    Ergie