  • 41. Data: 2011-05-17 16:57:59
    Temat: Re: Odtwarzacz dvd nie widzi plików.
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 17-05-2011 08:15, Przemysław Ryk napisał/a:

    > Uwaga, uwaga. Animka właśnie dokonała odkrycia, przy którym dotarcie przez
    > Kolumba do wybrzeży Ameryki, to mały pikuś... ;D

    Mam inne podejrzenie - kupiła płytkę RW taką jak opisana tu:
    http://forum.dobreprogramy.pl/ashampoo-burning-studi
    o-2010-dvd-nie-mozna-skasowac-t438735.html

    --
    Cz.

  • 42. Data: 2011-05-17 18:40:31
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-17 18:57, Czarek pisze:

    > Mam inne podejrzenie - kupiła płytkę RW taką jak opisana tu:
    > http://forum.dobreprogramy.pl/ashampoo-burning-studi
    o-2010-dvd-nie-mozna-skasowac-t438735.html

    On napisał tak:
    Nie... Tylko raz nagrałem...
    Kupiłem w REALu...
    Exttreme
    DVD+R 4,7GB x16speed ultra compatible

    Chyba Ty mu odpisałeś tak:
    "I wszystko na temat , nie jest to płyta wielokrotnego użytku , pamiętaj
    na przyszłosć że płyta wielokrotnego użytku ma mieć oznaczenie *DvD+/-RW
    ,a nie np. DvD+/-R RW* i nie kosztuje 1 zł tylko ceny płyt wielokrotnego
    użytku dobrych jakości zaczynają się od 5zł wzwyż."
    Uśmiałam się.

    Ja 2 filmy nagrałam na nowej płytce Verbatim DVD+R, potem to samo
    nagrywałam na innych płytkach m.in kasowalnych w celu sprawdzenia, czy
    Manta te filmy zobaczy i odtworzy. Jak już napisałam dałam sobie spokój
    z tymi wadliwymi płytkami, wywaliłam je, no i żadnym trollom tutaj nie
    mam zamiaru się tłumaczyć. Gryźcie się i wałkujcie dalej obaj chłopaczki
    z rzuconym na tę grupę tematem.

    --
    animka

  • 43. Data: 2011-05-17 19:19:35
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 17-05-2011 20:40, animka napisał/a:

    > Chyba Ty mu odpisałeś tak:

    Tylko czytam tamto forum i nie pisuje na nim.

> [...]
    > z tymi wadliwymi płytkami, wywaliłam je, no i żadnym trollom tutaj nie
    > mam zamiaru się tłumaczyć. Gryźcie się i wałkujcie dalej obaj chłopaczki

    To nie my się gryziemy i to nie my mamy problemy, tylko taka jedna
    zarozumiała paniusia ;-)

    --
    Cz.

  • 44. Data: 2011-05-17 19:41:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-17 21:19, Czarek pisze:

    > Tylko czytam tamto forum i nie pisuje na nim.

    > To nie my się gryziemy i to nie my mamy problemy, tylko taka jedna
    > zarozumiała paniusia ;-)

    Zarozumiała nie jestem, nigdy nie byłam. Nie pozwolę jednak na
    głupkowate docinki.
    Jak się chce pożartować to można bezosobowo, a nie beznadziejnie, głupio
    na dodatek w stosunku do określonych osób.

    --
    animka

  • 45. Data: 2011-05-17 20:37:32
    Od: Michał Lorenc <n...@s...pl>

    Cześć, Przemysław Ryk <p...@g...com>. Masz klej? To cześć.

    > Się tak zastanawiam, co jest komicznego w korzystaniu z dwóch
    > monitorów... Nie wiem, jak kombinować mam, ale ni diabła nie mogę
    > wpaść na pomysł, co animkę tak rozbawiło... Ktoś pomoże? ;)

    Pewnie masz dwa monitory podobnej wielkości. Można też do dużego monitora
    dokupić mniejszy (byle taniej), duży na środku, mały "gdzieś tam". Ale
    IMHO jak ktoś *potrzebuje* dwóch monitorów, to raczej tak nie zrobi, tylko
    sobie sprawi dwa podobne.

    Nie wiem, zgaduję...

    --
    Michał Lorenc
    Tu ktoś powiedzieć mógłby "co za pech"

  • 46. Data: 2011-05-18 08:13:08
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 17 May 2011 20:37:32 +0000 (UTC), Michał Lorenc napisał(a):

> [...]
    > dokupić mniejszy (byle taniej), duży na środku, mały "gdzieś tam". Ale
    > IMHO jak ktoś *potrzebuje* dwóch monitorów, to raczej tak nie zrobi, tylko

    Źle trafiłeś. Pracuję na 24" + 17". :)

    [ Jeżeli spotkałeś kobietę swoich marzeń, to o pozostałych marzeniach ]
    [ możesz śmiało zapomnieć. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 47. Data: 2011-05-18 09:32:23
    Od: Kazimierz <a...@f...analizyrynkowe.cal.pl>

    Cześć.

    Nie śledziłem wszystkich odpowiedzi, więc może podobna odpowiedź już się
    pojawiła.
    Miałem taki sam problem z Mantą, tzn. odtwarzacz dokładnie nie widział
    żadnych plików na płytce. Wyglądało to tak, że na płytce, np. CD były
    nagrane jakieś krótkie filmy i płytka była bez problemu odtwarzana w
    komputerze, a odtwarzacz DVD nie był w stanie odczytać nawet listy
    plików, która na ekranie telewizora po prostu była pusta.
    Według mnie odtwarzacze DVD w ogóle, bo na pewno nie jest to problem
    tylko Manty, mają problemy z odtwarzaniem niektórych płyt (nie chodzi tu
    o kodeki, a o samą fizyczną płytę jako nośnik).
    Moim zdaniem powinnaś wziąć płyty, których nie odtwarza Twój odtwarzacz
    i spróbować je odtworzyć na innym odtwarzaczu. Możliwe, że tam będzie OK.

    Spotkałem się też z problemem odtwarzania standardowo nagranych płyt
    DVD, konkretnie z wesel. Markowe odtwarzacze nie były w stanie odtworzyć
    niektórych, a te z niższej półki radziły sobie z nimi bez problemu.

    Moim zdaniem powinnaś albo zmienić płyty na których nagrywasz, albo
    zmienić odtwarzacz. Taniej będzie zmienić płyty :)

    Pozdrawiam,
    Kazimierz