  • Data: 2011-05-17 00:47:05
    Temat: Re: Odtwarzacz dvd nie widzi plików.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-16 22:38, nom pisze:

    > Płyty DVD-RW lepiej kasować niż formatować. :-)

    Czyki wyrzucać?

    > Aczkolwiek też się da sformatować, tylko zapis będziesz miała w UDF a nie
    > każdy odtwarzacz stacjonarny to czyta.

    Tyle rzeczy robilam, więc może i formatowałam jakieś płytki. Jak się
    udało sformatować i potem coś nagrać to nic dziwnego, że ta Manta mi nie
    widziala filmów. Ale tak na 100% to nie wiem czy skopiowałam film na
    jakąś płytke dvd. Jeszcze niedawno miałam spory zapas, ale zużyłam do
    backupów i teraz nie mam ani jednej, a w tym dziadoskim carrefourze,
    euro i komputroniku niedaleko mojego domu nie ma "dobrych" płytek (nawet
    nie ma prawie żadnych-ale wiocha!), ale do reala nie chce mi się teraz
    specjalnie jechać.

    --
    animka