    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Odtwarzacz dvd nie widzi plików.
    Date: Sun, 15 May 2011 23:29:35 +0200

    W dniu 2011-05-15 21:45, nom pisze:

    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To bardzo nieekologiczne. :-)
    > Lepiej zainwestuj w płyty DVD-RW to będziesz kasować po obejrzeniu filmu.

    Masz rację. Bardzo sobie cenię płyty EMTEC, ale mam w domu tylko 1 szt.-
    CD-ROM. Inne (RW) nie dadzą się sformatować, bo płyty są zamknięte.
    Zabrakło mi w domu płyty dvd, chciałam coś skasować, nie dało się. Będę
    musiała znowu się wybrać do Reala, bo tam płyt do wyboru i koloru,
    różnych firm. Długi wielki regał i same płyty. Tam kupię EMTEC.
    W mojej okolicy to Carrefour, Komputronik i Euro, a tam tylko jeden
    rodzaj dziadoskich płyt, na dodatek w dużych paczkach. W Euro to już nic
    nie kupię, bo wszystkie płytki Verbatim były wadliwe. To nawet wstyd dla
    takich salonów Euro, żeby płytek nie można było kupić, bo czasami to
    nawet jednego rodzaju nie ma.

    --
    animka