  • Data: 2015-12-22 09:02:37
    Temat: Re: Odtwarzacz DVD
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 grudnia 2015 00:14:40 UTC+1 użytkownik Animka napisał:
> [...]
    Ja mam ten sam problem ze swoim.
    Też był długo nieużywany.
    Na 99% kurz je oba załatwił.
    Odkręcić obudowę.
    Potraktować odkurzaczem/sprężonym powietrzem.
    A może przejdzie.
    Ja już trzeci miesiąc się zbieram. Może w nowym roku.

    Jak by Ci się chciało i zastosowałaś mój sposób daj znać.
    Będę wiedział czy dobrze doradziłem.
    I motywacje do zrobienia tego u siebie :).