  • 61. Data: 2011-06-16 21:44:09
    Temat: Re: Odstapienie od umowy k-s
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński - Tychy Online"
    <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dzisiaj mam firme, ktora z tego zyje.

    Dupa nie firma skoro takie zabytki musisz kupowac!
    Ale w sumie nie dziwie... radiowki maja wiecej wspolnego z partyzantka niz
    prawdziwym interesem.

    --
    Picasso

  • 62. Data: 2011-06-16 21:57:47
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-16 21:44, Pabl_o pisze:
> [...]
    >>

    > Dupa nie firma skoro takie zabytki musisz kupowac!
    > Ale w sumie nie dziwie... radiowki maja wiecej wspolnego z partyzantka niz

    Kto powiedzial, ze musze, kto powiedzial ktory to moj samochod?

    A dupascie to Wy towarzyszu - bo piszac to, co piszesz pokazujesz
    jedynie stan swojej niewiedzy.

    Smiem twierdzic, ze co najmniej polowa lacz w Polsce to lacza radiowe
    (mowie o laczach punkt<>punkt).

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 63. Data: 2011-06-16 22:00:12
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-06-16 21:57, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > Smiem twierdzic, ze co najmniej polowa lacz w Polsce to lacza radiowe
    > (mowie o laczach punkt<>punkt).
    ROTFL

  • 64. Data: 2011-06-17 00:43:27
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:itdn7r$dvv$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > stan swojej niewiedzy.
    > Smiem twierdzic, ze co najmniej polowa lacz w Polsce to lacza radiowe

    Hehe
    Ja wiem, ze wlasciciele radiowek zwykli roztaczac wokol swojego interesu
    aure tajemniczosci...

    Po pierwsze primo:
    Wyciagam z takiej partyzantki kilka srednich krajowych miesiecznie nie
    dotykajac tego palcem!

    Po drugie primo :)
    Zaczynasz mylic swoje 2,4 i 5 GHz przeznaczone dla gospodyn domowych ze
    sprzetem i czestotliwosciami przeznaczonymi dla profesjonalistow.

    BTW proponuje po malu podnosic kwalifikacje i sie przebranzowiac bo za
    chwile w Twoich biednych okolicach zacznie sie dziac to co w Poznaniu -
    poznanska INEA podciaga swoje FTTH w takie rejony gdzie do niedawna mialy
    racje bytu tylko radiowki - tacy zjedza Twoja siec jako starter!

    --
    Picasso

    PS
    Na forum cyberbajtu zawsze podobal mi sie psedofachowy zargon specow od
    radiowek :)
    Najbardziej lubilem "łącze produkcyjne" :) - jeszcze go uzywaja ?

  • 65. Data: 2011-06-17 07:10:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Jun 2011 21:57:47 +0200, Mikołaj Jopczyński wrote:
    >Smiem twierdzic, ze co najmniej polowa lacz w Polsce to lacza radiowe
    >(mowie o laczach punkt<>punkt).

    DSL to pp ?
    Pare mln by musialo byc.

    J.

  • 66. Data: 2011-06-17 10:17:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Friday, June 17, 2011, 7:10:10 AM, you wrote:

    > DSL to pp ?

    Loguje się poprzez PPOE, czyli pp.

    > Pare mln by musialo byc.

    Ano.