  • 31. Data: 2011-06-15 09:56:58
    Temat: Re: Odstapienie od umowy k-s
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl>

    Mikołaj Jopczyński <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    siÄ&#65533; na Ĺ&#65533;mietnik?

    > Kompresja jest/byla idealna :p

    a skad wiesz? sprawdzil Ci to ten sam mechanik ktory na probnej jezdzie nie
    potrafil rozpoznac slizgajacego sie sprzegla?

    --
    pozdr
    BrunoJ

  • 32. Data: 2011-06-15 09:58:54
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl>

    Mikołaj Jopczyński <m...@g...com> napisał(a):

    sprzÄ&#65533;gĹ&#65533;o (naprawa

    > Wy to odbieracie inaczej, a dla mnie (laika) tak to wygladalo.
    >
    > Przyklad z dzisiaj. Mechanik do mnie "mikolaj chodz do mnie, bo mnie
    > ch... zaraz strzeli" - komp mi nie dziala.
    >
    > A ja tylko posluchalem go podczas wlaczania i mowie - nie mariusz,
    > komputer dziala, padla ci kostka pamieci. Wyjalem uszkodzona i dziala.
    > Dla mnie to bylo oczywiste, jasne i proste - dla Was to jest w przypadku
    > "mulenia".

    Naprawiles mu to za darmo? To moze niech on tobie w ramach rewanzu za darmo
    wymieni sprzeglo.

    --
    pozdr
    BrunoJ

  • 33. Data: 2011-06-15 10:08:59
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:it8hb7$mup$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, ale zasugerowalem sie tym, co mowil sprzedajacy...

    Nauka, że nie sugeruje się tym co mówi sprzedający, będzie Cię kosztowała
    mniej więcej tyle, ile kosztuje wymiana sprzęgła w tym samochodzie. Całkiem
    niedrogo moim zdaniem. ;-)

    poza tym,
    > zrobilem jakies 20km, teraz jestem po okolo 1kkm.

    Sprzęgło można ubić w kilkanaście minut, a co dopiero po 1000km.

  • 34. Data: 2011-06-15 10:13:01
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    > Być może objaw jeszcze wtedy nie występował, lub był mało zauważalny. Po
    > 1kkm wiele może się w używanym aucie "stać", np. w mojej Astrze padł

    Przez 1 kkm to i można sprzęgło zużyć... zwłaszcza nie nowe :]
    Pamiętam kiedyś przypadek, jak kobita, która od prawie
    zawsze jeździła automatem postanowiła wynająć Citroena C1
    z manualem. Toporne te C1 były i dla "normalnego". No i babka
    po 3 dniach wynajmu dzwoni, że coś jej dziwnie auto jeździ.
    Znajomy, który pojechał na miejsce drugą C1ką zamienił
    jej auto i poczekał chwilę aż ta odjedzie. No i babka gaz prawie
    do dechy i pomału odpuszczała sprzęgło i tak jechała na półsprzęgle
    prawie cały czas.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 35. Data: 2011-06-15 12:23:10
    Od: Mikołaj Jopczyński - Tychy Online <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-15 09:56, BrunoJ pisze:

    siÄ&#65533; na Ĺ&#65533;mietnik?

    > a skad wiesz? sprawdzil Ci to ten sam mechanik ktory na probnej jezdzie nie
    > potrafil rozpoznac slizgajacego sie sprzegla?

    Widzialem wskazania na cisnieniomierzu...

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | fax: 32 7 400 004 | gg: 311167

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
    Korzystaj z darmowego, bezprzewodowego Internetu: http://hotspot.tychy.pl

  • 36. Data: 2011-06-15 12:23:55
    Od: Mikołaj Jopczyński - Tychy Online <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-15 09:58, BrunoJ pisze:

    > Naprawiles mu to za darmo? To moze niech on tobie w ramach rewanzu za darmo
    > wymieni sprzeglo.

    Ta naprawa polegala na diagnozie (na ucho) i wyjeciu wadliwego modulu
    pamieci.

    Takie dobre srce mam...:(

  • 37. Data: 2011-06-15 12:28:32
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński - Tychy Online"
    <m...@g...com> napisał

    > Takie dobre srce mam...:(

    Znasz przysłowie o sercu i rzyci?

  • 38. Data: 2011-06-15 13:00:24
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl>

    Mikołaj Jopczyński - Tychy Online <m...@g...com> napisał(a):

    > Ta naprawa polegala na diagnozie (na ucho) i wyjeciu wadliwego modulu
    > pamieci.
    Z naprawa sprzegla jest identycznie - diagnoza na ucho i wyjecie wadliwej
    czesci (i wsadzenie nowej).

    > Takie dobre srce mam...:(
    zeby sie nie okazalo ze twoj mechanik rowniez o tym wie i na dobre serce
    wymieni ci odplatnie pol auta.
    Tak na serio, to napraw i jezdzij. I tak wlozysz w to auto sporo kasy na
    biezaco, jak to bywa ze staruszkami. Tak naprawde to kluczem jest mechanik.
    Dobry mechanik, a niekoniecznie znajomy. Ja mam szczescie miec 2w1, aczkolwiek
    testowalem juz znajomych mechanikow, ktorzy mimo ze byli dobrzy, to
    wykorzystywali moje dobre serce (czytaj naiwnosc) i zaczynali robic na mnie kase.
    Poza tym wierze ze skoro kupowales auto 'troche niesprawne' to wyrwales je za
    znosna cene. Pozostaje wierzyc ze to sprzeglo faktycznie glownym problemem, a
    nie odwracaczem uwagi (pokazuje sie jedna usterke, zeby ktos nie zwrocil uwagi
    na inna znacznie powazniejsza).
    nie mniej o odstapieniu umowy k-s wg mnie zapomnij, nie masz argumentow a tak
    naprawde powodow zeby to robic.

    --
    pozdr
    Bruno, bydg

  • 39. Data: 2011-06-15 13:19:41
    Od: Mikołaj Jopczyński - Tychy Online <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-15 12:28, Iksinski pisze:

    > Użytkownik "Mikołaj Jopczyński - Tychy Online"
    > <m...@g...com> napisał

    > Znasz przysłowie o sercu i rzyci?
    >
    > Pozdrawiam

    znam znam, ale wiesz, na "znajomych" sie nie zarabia....
    chociaz jak to mowi ten sam mechanik, to ludzie u niego placa za brak
    wiedzy i narzedzi ...:(

  • 40. Data: 2011-06-15 13:20:58
    Od: Mikołaj Jopczyński - Tychy Online <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-15 13:00, BrunoJ pisze:

> [...]
    > wykorzystywali moje dobre serce (czytaj naiwnosc) i zaczynali robic na mnie kase.

    To jest wlasnei problem. Go mam na miejscu i wiem, ze jest dobry, ale ze
    slownoscia, terminowoscia u niego jest po prostu masakra - a nie mam
    czasy i kasu zeby sprawdzac innych:(

> [...]
    > nie odwracaczem uwagi (pokazuje sie jedna usterke, zeby ktos nie zwrocil uwagi

    No tak, masz racje, wyrwalem je w dobrej cenie.

    > nie mniej o odstapieniu umowy k-s wg mnie zapomnij, nie masz argumentow a tak
    > naprawde powodow zeby to robic.

    Wszystkie posty mnie w tym niestety utwierdzily (a raczej potwierdzily
    moje zdanie, a obalily mechanika).