  • 21. Data: 2011-06-14 23:39:20
    Temat: Re: Odstapienie od umowy k-s
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Lewis"

    > Jeżeli objaw "mulenia się" występował w momencie zakupu auta, mechanik
    > widział, jeździł i stwierdził, że to instalacja gazowa ,po czym
    > zmienił zdanie to raczej nie jest nagłe padnięcie sprzęgła... ;)

    No tak, mechanik, który nie rozpoznaje ślizgającego się sprzegła nie
    powinien być mechanikiem - to raczej oczywiste.

    Pozdrówki

  • 22. Data: 2011-06-14 23:43:03
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-14 22:46, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Tak, ale zasugerowalem sie tym, co mowil sprzedajacy... poza tym,
    > zrobilem jakies 20km, teraz jestem po okolo 1kkm.

    No to po zawodach. Po prostu zużyło się i tyle. Nie czułeś tego na
    jezdzie próbnej, że sprzeglo sie slizga???

    --
    venioo
    GG:198909

  • 23. Data: 2011-06-15 01:43:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mikołaj Jopczyński

    > Mechanik twierdzi, ze jest to wystarczajaca podstawa do odstapienia od
    > umowy (wada ukryta).

    Chyba sobie żarty robi. Przecież sam mówisz, że wiedziałeś, że auto
    "muli", więc jaka ukryta? Nie chciało Ci się sprawdzić z jakiego powodu
    "muli", to już Twój problem. Szczególnie, że sprzęgło to część
    eksploatacyjna i jest oczywiste, że w starym aucie o wartości roweru może
    wymagać wymiany.

  • 24. Data: 2011-06-15 01:45:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mikołaj Jopczyński

    > Wy to odbieracie inaczej, a dla mnie (laika) tak to wygladalo.

    I jako laik kupujesz auto, które nie jedzie, a nie wiadomo dlaczego? A
    jakby przyczyną był brak kompresji i silnik nadający się na śmietnik?
    Ludzie, litości...

  • 25. Data: 2011-06-15 06:02:06
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-15 01:45, to pisze:
    > begin Mikołaj Jopczyński

    > I jako laik kupujesz auto, które nie jedzie, a nie wiadomo dlaczego? A
    > jakby przyczyną był brak kompresji i silnik nadający się na śmietnik?
    > Ludzie, litości...

    Kompresja jest/byla idealna :p

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 26. Data: 2011-06-15 09:19:37
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-06-14 23:10, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Zeby bylo smieszniej, bylem u wlasnie tego mechanika!

    No to albo mechanik dupa, albo zepsuło się dopiero tobie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 27. Data: 2011-06-15 09:20:20
    Od: amos <g...@g...com>

    On 15 Cze, 01:43, to <t...@a...xyz> wrote:

> [...]
    > "muli", to już Twój problem. Szczególnie, że sprzęgło to część
    > eksploatacyjna i jest oczywiste, że w starym aucie o wartości roweru może

    Otoz to. Tym bardziej, ze to wlasnie mechanik powinien stwierdzic co
    jest nie tak. Jesli diagnoza byla nieprawidlowa pretensje mozna miec
    jedynie do niego.

    Sprzedawca mogl byc takim samym laikiem jak Ty i powiedziec kupujacemu
    to, co mu ktos inny powiedzial lub co jemu sie wydawalo.

    Robic sprzeglo, wyciagnac wnioski i jezdzic.

    --
    zdrowka
    amos

  • 28. Data: 2011-06-15 09:25:14
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-14 20:56, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Mechanik twierdzi, ze jest to wystarczajaca podstawa do odstapienia od
    > umowy (wada ukryta).
    >
    > Jak to wyglada w praktyce?
    >
    > Dodam, ze juz troche wlozylem w to auto (nabijanie klimy, rejestracja).

    Ale włożyłeś w to auto :D , no po prostu masakra jakaś :)
    w praktyce wygląda to tak , że po prostu zrób to sprzęgło i jeździj
    dalej - wtedy chociaż będzie jakiś wkład :) Nie chciało Ci się pojechać
    z tym do mechanika i sprawdzić czemu auto muli przed kupnem.
    Ja miałem taką sytuację, że po 1000km od kupna też musiałem wymienić
    sprzęgło, ale to element eksploatacyjny więc to się naprawia, a nie
    odstępuje z tego powodu od umowy. Jak Ci się klocki skończą to też
    odstąpisz od umowy, że auto przestało hamować?

  • 29. Data: 2011-06-15 09:35:14
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:it8atg$qqf$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak to wyglada w praktyce?
    > Dodam, ze juz troche wlozylem w to auto (nabijanie klimy, rejestracja).

    Zdemontuj zamontowane czesci, oproznij klime i poinformuj sprzedajacego o
    zamiarze odstapienia od umowy. Jesli Ciebie wysmieje (a bedzie mial racje) ,
    to zwroc sie do swojego adwokata i zaloz sprawe w sadzie cywilnym. Pozniej
    to juz z gorki - po kilku miesiacach odbedzie sie rozprawa, wezwa kilku
    rzeczoznawcow i jesli przegrasz, to bedziesz musial pokryc wszystkie
    koszty...

    --
    Picasso

  • 30. Data: 2011-06-15 09:54:06
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl>

    Mikołaj Jopczyński <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    to nie jest mulenie, muli wtedy gdy obroty nie chca isc w gore mimo ze dusisz
    na maxa.

    > Tak, ale zasugerowalem sie tym, co mowil sprzedajacy... poza tym,
    > zrobilem jakies 20km, teraz jestem po okolo 1kkm.
    zeby 'zdiagnozowac' slizgajace sie sprzeglo wystarczy 200m.
    Swoja droga gratuluje cierpliwosci sprzedajacemu, bo jakby mi klient chcial
    jezdzic 20km autem o takiej wartosci to bym go przegnal.

    --
    pozdr
    BrunoJ, Bydg