    From: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odstapienie od umowy k-s
    Date: Wed, 15 Jun 2011 09:25:14 +0200

    W dniu 2011-06-14 20:56, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Mechanik twierdzi, ze jest to wystarczajaca podstawa do odstapienia od
    > umowy (wada ukryta).
    >
    > Jak to wyglada w praktyce?
    >
    > Dodam, ze juz troche wlozylem w to auto (nabijanie klimy, rejestracja).

    Ale włożyłeś w to auto :D , no po prostu masakra jakaś :)
    w praktyce wygląda to tak , że po prostu zrób to sprzęgło i jeździj
    dalej - wtedy chociaż będzie jakiś wkład :) Nie chciało Ci się pojechać
    z tym do mechanika i sprawdzić czemu auto muli przed kupnem.
    Ja miałem taką sytuację, że po 1000km od kupna też musiałem wymienić
    sprzęgło, ale to element eksploatacyjny więc to się naprawia, a nie
    odstępuje z tego powodu od umowy. Jak Ci się klocki skończą to też
    odstąpisz od umowy, że auto przestało hamować?