  • Data: 2011-06-17 00:43:27
    Temat: Re: Odstapienie od umowy k-s
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:itdn7r$dvv$1@inews.gazeta.pl...

    > Kto powiedzial, ze musze, kto powiedzial ktory to moj samochod?
    > A dupascie to Wy towarzyszu - bo piszac to, co piszesz pokazujesz jedynie
    > stan swojej niewiedzy.
    > Smiem twierdzic, ze co najmniej polowa lacz w Polsce to lacza radiowe
    > (mowie o laczach punkt<>punkt).

    Hehe
    Ja wiem, ze wlasciciele radiowek zwykli roztaczac wokol swojego interesu
    aure tajemniczosci...

    Po pierwsze primo:
    Wyciagam z takiej partyzantki kilka srednich krajowych miesiecznie nie
    dotykajac tego palcem!

    Po drugie primo :)
    Zaczynasz mylic swoje 2,4 i 5 GHz przeznaczone dla gospodyn domowych ze
    sprzetem i czestotliwosciami przeznaczonymi dla profesjonalistow.

    BTW proponuje po malu podnosic kwalifikacje i sie przebranzowiac bo za
    chwile w Twoich biednych okolicach zacznie sie dziac to co w Poznaniu -
    poznanska INEA podciaga swoje FTTH w takie rejony gdzie do niedawna mialy
    racje bytu tylko radiowki - tacy zjedza Twoja siec jako starter!

    --
    Picasso

    PS
    Na forum cyberbajtu zawsze podobal mi sie psedofachowy zargon specow od
    radiowek :)
    Najbardziej lubilem "łącze produkcyjne" :) - jeszcze go uzywaja ?