  • 41. Data: 2010-02-16 20:35:51
    Temat: Re: Odśnieżanie zjazdu do nieruchomości
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "marek" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:hler37$4lq$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > a pierwotny komunista jakim ty jestes o czym mysli? powiedz :)

    Komunista nie myśli, często też nie pracuje, więc ma dużo wolnego czasu na
    pomachanie łopatą.
    Może stąd nie rozumie problemu.

  • 42. Data: 2010-02-16 21:23:35
    Temat: Re: OdĹ&#65533;nieĹźanie zjazdu donieruchomoĹ&#65533;ci
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości
    > Możesz pod chodnikiem założyć kable grzewcze. Jak widzisz jest dużo rozwiązań.
    O! to rozwiązanie mi pasuje. Na chodniku woda się stopi i zleje na ulicę.
    A tam to już nie mój problem. Droga jest gminna.
    Albo wogóle zainstalować zraszacze. A rano wystarczy piaskiem sypnąć
    na lodowisko.

  • 43. Data: 2010-02-16 22:23:02
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > A tam to już nie mój problem. Droga jest gminna.
    > Albo wogóle zainstalować zraszacze. A rano wystarczy piaskiem sypnąć
    Widzisz że znalazło się wyjście. Obowiązek odśnieżania przed posesją nie został
    wprowadzony przedwczoraj. Jest praktycznie od zawsze. W XXI wieku można to
    zrobić o wiele nowocześniej niż sto lat temu. W Łodzi mięli instalować kable
    grzewcze na przystankach tramwajowych, po to żeby nie trzeba było odśnieżać.
    Zainstalujesz z 20kW pd chodnikiem i sprawa załatwiona. Ciepła woda zleci do
    kanalizacji. Raptem 10 złotych na godzinę będzie to kosztowało.

  • 44. Data: 2010-02-16 22:23:03
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

  • 45. Data: 2010-02-16 23:28:23
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    .
    > Jest sobie w taryfikatorze taka pozycja:

    Dziwne, w moim mieście, bezpośrednio po opadach, przejeżdża mały traktorek z
    pługiem po chodniku wzdłuż drogi miejskiej i wszyscy mają odśnieżone. Co
    prawda, do całkowitego odśnieżenia to jeszcze trochę brakuje, ale większość
    włascicieli posesji wychodzi i po ok. 10 minutach pracy cały chodnik
    praktycznie do płyt chodnikowych pozbawiony jest śniegu. Nikt nie narzeka,
    jak ktoś chce to odśnieza sobie wjazd, jak nie chce - nie odśnieża. Co
    prawda pomiędzy jezdnią a środkiem chodnika utworzyła sie mniej więcej
    półmetrowa zaspa, ciągnąca się na całej długości ulicy, ale chodnik jest na
    tyle szeroki, że i traktorek się mieści i przechodni mogą się bez problemu
    minąć.
    Widocznie nie każde miasto ma w dupie swoich mieszkańców i ich podatki.

    --
    Yogi(n)

  • 46. Data: 2010-02-17 00:27:08
    Od: "marek" <m...@N...pl>

    > Użytkownik "marek" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Komunista nie myśli, często też nie pracuje, więc ma dużo wolnego czasu na
    > pomachanie łopatą.
    W sumie o tym nie pomyslalem:) Wczuwanie sie w komucha kiepsko mi idzie...
    > Może stąd nie rozumie problemu.
    Pewnie tak, dla niego pewnie odmiatanie sniegu to rozrywka moze byc ;)

  • 47. Data: 2010-02-17 00:36:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W sumie o tym nie pomyslalem:) Wczuwanie sie w komucha kiepsko mi idzie...
    > Pewnie tak, dla niego pewnie odmiatanie sniegu to rozrywka moze byc ;)

    Chyba trafiony, proponował pracę na łopacie jako alternatywę dla spaceru,
    więc pewnie tak myśli.
    Poniekąd miałby trochę racji, gdyby nie jeden szczegół - przymus.

  • 48. Data: 2010-02-17 07:50:02
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Nie, już się zastanowili.
    > O ile się nie mylę, aby mieszkanie przeszło "odbiór", drzwi muszą
    > spełniać warunek określony jakoś metodą w stylu "maksymalny czas,
    > w którym można się przerąbać przez nie siekierą".
    > :>

    Naprawdę zakazano stosowania drzwi antywłamaniowych?

  • 49. Data: 2010-02-17 08:31:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marek" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > a pierwotny komunista jakim ty jestes o czym mysli? powiedz :)

    glupis tak jak i ten drugi kmiot, ale coz, widac dzisiejszej mlodzierzy nikt
    porzadnie juz czytac nie uczy, bo jak widac ni wzab nie rozumie tego co
    czyta, a jak nie pojmie i nie po ich mysli, to komuch

  • 50. Data: 2010-02-17 09:49:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości news:

    > glupim i kmiot, bo jak widac ni wzab nie rozumie tego co czyta,

    Nie da się ukryć.