  • 31. Data: 2010-02-16 15:35:58
    Temat: Re: Od?nieżanie zjazdu do nieruchomo?ci
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    J.F. pisze:

    > Zalezy .. ta ziemia na ktorej twoj dom stoi, to czyja byla 70 lat
    > temu, i co sie z nia dalej dzialo ? :-)

    Gwarancją Xiąg Hipotecznych - teraz moja ci ona :)

  • 32. Data: 2010-02-16 16:08:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Feb 2010 15:35:58 +0100, Jakub Witkowski wrote:

    >Gwarancją Xiąg Hipotecznych - teraz moja ci ona :)

    Paser ! :-)

    A prawowici wlasciciele wyprocesuja odszkodowanie od Panstwa, po czym
    zaproponuja sluszna forme uzyskania srodkow: podniesc podatek od
    nieruchomosci ;-)

    J.

  • 33. Data: 2010-02-16 17:05:21
    Temat: Re: OdĹ&#65533;nieĹźanie zjazdu donieruchomoĹ&#65533;ci
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > Czy mogę się ubiegać o dofinansowanie jego wynagrodzenia z Unii
    > Europejskiej? :)
    >
    > No chyba, że definicja 'zjazdu' z ustawy o drogach publicznych nie obejmuje
    > przypadku moich rodziców. Hmm?
    >
    > W sumie problem technicznie podobny do problemu odśnieżania chodnika przed
    > posesją, który też nie wiadomo dlaczego został zrzucony na właścicieli
    > posesji. Dlaczego nie jest w drugą stronę - miasto powinno sprzątać klatki
    > schodowe. Skoro płacąc podatki muszę odśnieżać publiczny chodnik, to nie
    > widzę problemu, żeby za moje podatki państwo nie posprzątało mi domu.

    Na właścicieli domów łapanki nie biorą. Kupując nieruchomość trzeba się liczyć
    z tym ze trzeba będzie odśnieżać chodnik i wjazd. Bo przeszkadza to innym.
    Kupując samochód żeby nim jeździć trzeba się liczyć z tym ze musi być w takim
    stanie technicznym żeby nikomu nie zagrażało jego użytkowanie. Nie może również
    innym przeszkadzać bo będzie miał przerdzewiałe tłumiki. Pomimo opłacania
    podatków i różnych dziwnych opłat związanych z posiadaniem samochodu żaden urząd
    nie zwraca kosztu wymiany zużytych tłumików. Bardzo brudnym też nie można
    jeździć bo można zostać ukaranym.
    Ad 1. Nic nikomu do tego czy masz śniegu po wierzchołek bramy od środka posesji.
    Na ulicy ma być uprzątnięte.
    Ad 2. Jak przyjdą wypisać mandat to się ich o to spytaj. Mogą przychodzić co pól
    godziny i sprawdzać. Jak nie będzie posprzątane to co pół godziny mogą wypisać
    nowy mandat.
    Ad 3. Tak.
    Ad 4. Jak Ci nie pasuje to sprzedaj dom i przeprowadź się do bloków. W blokach
    płacisz w czynszu za odśnieżanie. Możesz również wynająć firmę która za
    pieniądze odśnieży za Ciebie. Przy odpowiednio napisanej umowie wszystkie
    mandaty i kary zapłaci wynajęta firma.

  • 34. Data: 2010-02-16 17:19:14
    Temat: Re: Odśnieżanie zjazdu do nieruchomości
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > Niektórym zdarza się wyjeżdżać np. na urlopy - na cholerę im w takim
    > przypadku odśnieżone miejsce przed bramą?

    > Nie miał potrzeby - to nie ruszył.
    > Jego wola.

    > Oczywiście.
    > I jeśli ktoś by mi nakazał kupować, to na pewno bym NIE KUPIŁ.
    > Czujesz różnicę między CHCĘ a MUSZĘ?

    > No to niech ten co mu nie są zbędne odśnieża i po kłopocie.

    > Cały czas o tym piszesz, że państwo ma prawo taki obowiązek wymyślić.
    > A z moim światopoglądem to się nie zgadza i już.

    > Nie pyskuj szczylu, bo się możesz kiedyś zdziwić.

    Ten co zakładał temat o odśnieżaniu nie pisał ze ktoś zmuszał do kupna akurat
    tego domu.

  • 35. Data: 2010-02-16 17:25:00
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości

    > A czy obowiązek utrzymywania odśnieżonego terenu przed płotem nie jest
    > praktycznie tożsamy z powyższym?

    Nie. Można zapisać dom i działkę na kościół w zamian za odśnieżanie do końca
    życia darczyńcy. Myślisz że nie wezmą?

  • 36. Data: 2010-02-16 17:42:28
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > urząd
    > nie zwraca kosztu wymiany zużytych tłumików. Bardzo brudnym też nie można

    Nie, nie. Ty proponujesz wystawianie mandatow za samochod z przerdzewialym
    tlumikiem, ktory przez miesiac stoi sobie w garazu.

    > Ad 1. Nic nikomu do tego czy masz śniegu po wierzchołek bramy od środka
    > posesji.
    > Na ulicy ma być uprzątnięte.

    Czyli wakacji wziac nie moge? A zwolnienie lekarskie z powodu polamanych nog
    szanowny organ wykonawczy przyjmie, czy sukcesywnie bedzie codziennie nowym
    mandatem karal?

> [...]
    > co pól
    > godziny i sprawdzać. Jak nie będzie posprzątane to co pół godziny mogą

    Najlepiej jakies dyzury wobec tego ustalic. Zona sprzata od 18 do polnocy,
    dzieci na zmiane do rana, a ja biore wolne z pracy i odsniezam az zona
    wroci.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 37. Data: 2010-02-16 18:09:01
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Najlepiej jakies dyzury wobec tego ustalic. Zona sprzata od 18 do polnocy,
    > dzieci na zmiane do rana, a ja biore wolne z pracy i odsniezam az zona

    Możesz wynająć firmę która zrobi to za Ciebie. Możesz zatrudnić dozorcę. Możesz
    pod chodnikiem założyć kable grzewcze. Jak widzisz jest dużo rozwiązań.

  • 38. Data: 2010-02-16 19:03:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    > zastanowi i
    > wprowadzą obowiązek przebywania w domu, na wypadek pożaru.

    Lepiej niech zakażą robienia pożarów. Na początek przynajmniej wtedy,
    gdy wjazd nieodśnieżony.
    I jeszcze karać za wyjście na mróz bez czapki i szalika. Precedens z
    kaskami dla narciarzy, pasami bezpieczeństwa w samochodach itd. już
    jest, więc tylko kontynuować.

  • 39. Data: 2010-02-16 20:18:44
    Od: "marek" <m...@N...pl>

    > widac leniwa dupa jestes, albo pracocholik
    Lepiej zeby kazdy robil to na czym sie zna czy kazdy ma wszystko umiec
    zrobic?
    To widac w firmach gdzie dokladnie sobie wszystko przelicza...
    I wynajmuja sobie specjalizowane firmy do konkretnych zadan, zamiast
    oczekiwac od pracownikow zeby sami wszystko zrobic. bo w tym czasie
    wykwalifikowany pracownik zarobi dla firmy duzo wiecej robiac cos na czym
    sie zna.
    Czyli moznaby poswiecac kilka godzin dziennie na odsniezanie w czasie duzych
    opadow, albo zatrudnic kogos jezeli w tym czasie zarobic na czyms wiecej. Ba
    czasem trzeba zatrudnic kogos zeby miec mozliwosc odpoczynku...
    Komunisci moze nie musza odpoczywac, jak pracuja w imie idei, ale normalni
    ludzie jak najbardziej. Nie da sie zapierdalac 16h/dzien.

    Ty pewnie pracujesz w jakims panstwowym zakladzie, opierdalasz sie przez 8h
    to po pracy mozesz sobie odsniezac. Ale nie kazdy ma tak dobrze, wyobraz
    sobie ze niektorzy ludzie w pracy faktycznie pracuja, a po pracy chcieliby
    miec mozliwosc odpoczynku a nie zapieprzania z lopata, bo jakis gnojek sobie
    wymyslil ze panstwo zaoszczedzi troche. Zamiast dozywiac jakies nierobstwo
    czy budowac mieszkania socjalne przeznaczyliby to zeby ulzyc ludziom
    FAKTYCZNIE pracujacym.

    > zasadniczo duzo

    > nikt nie przyjdzie cie karac po 5 minutach od rozpoczecia opadow, a w
    > trakcie zimy widac gdzie jest odsniezane, a gdzie nikt od miesiaca szufla
    > nie ruszyl
    jestes pewien ? trzeba by oczekiwac inteligencji od strazy miejskiej...

    > ???
    > kupno samochodu to tez kasa wywalona w bloto, bo przeciez musisz ten
    > samochod prowadzic?
    Ale nikt nie zmusza nikogo do kupna samochodu. Chcesz kupujesz, nie to nie.
    I o to wlasnie chodzi komuchu o mozliwosc wyboru! A nie o to zeby panstwo
    wpierdalalo sie w kazdy mozliwy segment zycia, narzucaly na obywateli
    mnostwo obowiazkow i jeszcze wmawiali im, ze to dla ich wlasnego dobra.

    > tak tylko musli taki wtorny analfabeta jak ty
    a pierwotny komunista jakim ty jestes o czym mysli? powiedz :)

  • 40. Data: 2010-02-16 20:27:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Feb 2010, Samotnik wrote:

> [...]
    >
    > Kurde, ja lepiej nic już nie piszę, bo jeszcze ktoś się nad tym zastanowi
    > i wprowadzą obowiązek przebywania w domu, na wypadek pożaru.

    Nie, już się zastanowili.
    O ile się nie mylę, aby mieszkanie przeszło "odbiór", drzwi muszą
    spełniać warunek określony jakoś metodą w stylu "maksymalny czas,
    w którym można się przerąbać przez nie siekierą".
    :>

    pzdr, Gotfryd