  • Data: 2010-09-30 22:31:57
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc
    Od: tadek <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Wrz, 22:17, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:
    > On Thu, 30 Sep 2010 20:43:45 +0200, J.F.
    >

    >  U nas było trochę inaczej: po ponad siedmiu latach rządów
    >  Kropiwnickiego odwołano go w referendum (tak na pół roku przed
    >  wyborami). Między innymi maczał w tym palce Joński. Oczywiście
    >  był to wielki sukces, ale jak mam być szczery, to nie mogę
    >  dostrzec różnicy.
    >
    >  r.
    > --
    > __Jest różnica i to wielka. Pan Sadzyński p.o. prezydenta Łodzi nie podróżuje kilka
    razy w miesiącu po całym świecie za kasę podatników. Pan Joński również. Wracając do
    remontu ul. Konstantynowskiej to ślimaczy się on od ładnych kilku miesięcy i końca
    nie widać. Jeżeli idzie o ulice Pabianicką i Rzgowską to "wpadła" kasa z UE którą
    trzeba wykorzystać do końca roku a niektórym zapewne wiadomo że asfaltobetony nie
    można układać w temp. ujemnych jeżeli mnie pamięć nie myli to -5 stopni. Gdyby kasa
    przepadła to suchej nitki nikt by nie zostawił na decydentach słusznie
    zresztą.Odnoszę wrażenie że wszyscy chcieliby jeździć po pięknych drogach tylko NIKT
    nie chce zrozumieć że podczas remontu drogi są utrudnienia.