  • 1. Data: 2018-08-25 09:15:30
    Temat: Odpowiedź Rosjan na Teslę
    Od: Marek <f...@f...com>

    Prawda, że piękny?

    https://tvn24bis.pl/moto,99/kalasznikow-zaprezentowa
    l-koncept-samochodu-elektrycznego,863501.html

    --
    Marek

  • 2. Data: 2018-08-25 09:46:50
    Temat: Re: Odpowiedź Rosjan na Teslę
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-08-25 o 09:15, Marek pisze:
    > Prawda, że piękny?
    >
    > https://tvn24bis.pl/moto,99/kalasznikow-zaprezentowa
    l-koncept-samochodu-elektrycznego,863501.html

    Każda potwora ma swojego amatora. :-)

    Robert

  • 3. Data: 2018-08-25 11:27:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 25 Aug 2018 09:46:50 +0200, Robert Wańkowski

    l-koncept-samochodu-elektrycznego,863501.html

    > Każda potwora ma swojego amatora. :-)

    Prawie tak samo piękny jak nasze elektryczne koncepty. Dlaczego debile od
    elektrosamochodów nie zrobią normalnego auta tylko z napędem elektrycznym,
    tylko wydziwiają? To dotyczy praktycznie każdego koncernu. Np. skoda,
    zamiast wziąć Superba czy choćby Octavię i zrobić zeń elektryka, to
    kombinują z nowymi modelami. Oni chyba po prostu nie chcą tego produkować
    ani sprzedawać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2018-08-25 12:38:41
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 25 Aug 2018 11:27:55 +0200, Myjk wrote:
    > Prawie tak samo piękny jak nasze elektryczne koncepty. Dlaczego debile
    > od elektrosamochodów nie zrobią normalnego auta tylko z napędem
    > elektrycznym, tylko wydziwiają?

    Nie wszyscy - od kilku lat istnieje np. Kangoo ZE, całkiem udany
    samochód. Gdyby tylko nie to oczywiście, że nie ma gdzie mu normalnego
    paliwa wlać.

    Były też Smarty elektryczne, całkiem jak te normalne, tylko z
    nienormalnym silnikiem. Niestety oferta - przynajmniej kilkanaście lat
    temu - skierowana była tylko do dużych firm. A szkoda, bo gotów byłem
    takie cudo kupić.

    Mateusz

  • 5. Data: 2018-08-25 19:00:50
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 8/25/2018 9:15 AM, Marek wrote:
    > Prawda, że piękny?
    >
    > https://tvn24bis.pl/moto,99/kalasznikow-zaprezentowa
    l-koncept-samochodu-elektrycznego,863501.html

    Ciekaw jestem, czy nie haczy kołami o błotniki przy skręcaniu.

  • 6. Data: 2018-08-25 19:26:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-08-25 o 19:00, Uncle Pete pisze:

    l-koncept-samochodu-elektrycznego,863501.html

    > Ciekaw jestem, czy nie haczy kołami o błotniki przy skręcaniu.

    Z tyłu ma więcej miejsca pod błotnikami. Może tylne są skrętne. :-)

    Robert

  • 7. Data: 2018-08-25 19:29:49
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 02:15:31 UTC-5 użytkownik Marek napisał:
    > Prawda, że piękny?
    >
    > https://tvn24bis.pl/moto,99/kalasznikow-zaprezentowa
    l-koncept-samochodu-elektrycznego,863501.html

    Jak natluka tego milion i cena bedzie niska a czesci tanie to amatorzy sie znajda.
    Ale nie natluka bo nawet ruscy nie maja tanich aku.
    A jak tanie aku sie pojawi to byle zenek przed blokiem sobie matiza czy nawet golfa w
    tdi przerobi na elektryka.

  • 8. Data: 2018-08-25 21:37:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W przypadku Polski tylko przerobki maja sens. I to nie wszystkich a malych miejskich.
    W Polsce nie ma miast w ktorych od konca do konca jest sto kilometrow. W wiekszosci
    przypadkow wystarczyl by zasieg w okolicach trzydziestu kilometrow. Taki da sie
    zrobic na akumulatorach olowiowych. W Polsce jest kilka fabryk akumulatorow
    trakcyjnych. Ktos powie ze 30 kilometrow to malo. Nie wszystko musi byc dla
    wszystkich. Samochod jest tak skonstruowany ze dowolna ilosc ludzi moze za nim biec
    albo go ogladac. Z wlasnych marek mielismy mikrusa i syrene. Nie mamy zadnych
    tradycji w budowie samochodow osobowych ani wlasnej marki to po chuj sie srac na
    produkcje polskiego samochodu.

  • 9. Data: 2018-08-26 09:51:38
    Od: p...@g...com

    Prestiż jest bezcenny ;-) najpierw elektryk potem korweta moze lotniskowiec czy op
    atomowy no i kosmodrom oczywiście bo z Bajkonuru przecież polska rakieta nie poleci
    ;-)

  • 10. Data: 2018-08-26 21:10:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.08.2018 o 09:15, Marek pisze:
    > Prawda, że piękny?
    >
    > https://tvn24bis.pl/moto,99/kalasznikow-zaprezentowa
    l-koncept-samochodu-elektrycznego,863501.html

    Tu ciąg dalszy ze stajni kałasznikowa.

    http://next.gazeta.pl/next/7,151003,23815724,kalaszn
    ikow-pokazal-robota-rodem-z-niskobudzetowych-filmow-
    science-fiction.html

    Normalnie bym powiedział, że oni sobie jaja robią... Z drugiej strony
    Rosja to stan umysłu;)

    Shrek