  • Data: 2014-06-02 15:16:37
    Temat: Re: Odporne programy
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pytajacy" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:8a0a29e9-e94f-476f-8601-90bf89a80ef0@googlegrou
    ps.com...
    Witam, mam prośbę,
    czy moglibyście mi podesłać linki na temat sposobów pisania programów aby
    zwiększyć odporność na zakłócenia?
    Czy w ogóle takie rozprawy teoretyczne istnieją w internecie?
    Mam na myśli takie opisy, jak na przykład obliczania CRC programu i
    sprawdzania
    co jakiś czas czy flash się przypadkiem nie przeprogramował.

    Bo z mojego doświadczenia, walka z zakłóceniami za pomocą software-u to
    raczej walka z wiatrakami.

    To nie jest walka z wiatrakami.
    Software jest jednym z elementów EMC urządzenia.
    To jak reaguje na przykład na zakłócenia w transmisji wpływa na to, czy
    urządzenie się pozbiera po Surge, Burst, EST,

    Kiedyś dawno (10 lat temu) widziałem jakąś notę ST na ten temat. Dużo
    różnych wytycznych tam było - np. czym wypełniać puste obszary (już nie
    pamiętam co tam pisali, ale pamiętam, że o tym było).
    P.G.