  • 11. Data: 2011-11-07 12:07:54
    Temat: Re: Odpalenie motocykla po 1,5 roku.
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-07, kapec <k...@o...pl> wrote:

    > A skad wiesz, gdzie pytajacy zamieszkuje?
    > Poza tym w nocy juz sa przymrozki gdzieniegdzie, w sobote odpalalem
    > skuter, ktory 2 miechy stal pod chmurka. Rano byl najpierw przymrozek
    > a pozniej wilgoc w powietrzu jak cholera. Ze 20 min trzeba bylo, zeby
    > zastartowal. Mysle, ze jakby byla mozliwosc podmuchac na niego farelka
    > odpalilby szybciej. Pomoglo dopiero podgrzanie swiecy nad gazowka.,

    Ale, ze co? Motocykle na mrozie nie odpalaja? Moje KHI palilo od
    musniecia po staniu 2 tygodnie przy mrozach -20 na dworze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-11-07 12:50:00
    Od: kapec <k...@o...pl>

    On 7 Lis, 13:07, AZ <a...@g...com> wrote:
    A moje dawne M72, czy pozniejszy Voyager wskrzeszaly sie do zycia po
    zimie dopiero po zaaplikowaniu farelki pod silnik.

  • 13. Data: 2011-11-07 12:52:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-07, kapec <k...@o...pl> wrote:

    > A moje dawne M72, czy pozniejszy Voyager wskrzeszaly sie do zycia po
    > zimie dopiero po zaaplikowaniu farelki pod silnik.

    Wiesz, Kamaza tez sie odpalalo wkladajac w dolot podpalona szmate,
    dzisiejsze dizle juz tego nie potrzebuja. Motocykle rowniez :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-11-07 13:48:32
    Od: kapec <k...@o...pl>

    On 7 Lis, 13:52, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Motocykle rowniez :-)

    Moj Voyager byl mlodszy od zzra z zapytania ;)
    Oczywiscie to o czym pisze nie jest koniecznoscia, obecne moje motorki
    tez pala po zimie bez problemu i podgrzewania. Podalem tylko info co
    jeszcze mozna zrobic zeby silnikowi bylo lzej odpalic.

  • 15. Data: 2011-11-07 14:41:10
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-11-07 13:52, Użytkownik AZ napisał:

    > Wiesz, Kamaza tez sie odpalalo wkladajac w dolot podpalona szmate,
    > dzisiejsze dizle juz tego nie potrzebuja. Motocykle rowniez :-)

    Kamaza ? Ogniem ?
    Dwadzieścia czy trzydzieści lat temu to był pierwszy sprzęt
    na ropę którego nie trzeba było odpalać z płomienia jak
    starów, jelczy, ziłów i tatr. Miał przycisk podgrzewania
    świec żarowych.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2011-11-07 17:11:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-11-07 13:50, kapec pisze:
    > On 7 Lis, 13:07, AZ<a...@g...com> wrote:
    > A moje dawne M72, czy pozniejszy Voyager wskrzeszaly sie do zycia po
    > zimie dopiero po zaaplikowaniu farelki pod silnik.

    Bylo porzadny olej zaaplikowac tym motocyklom a nie gesta smole.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 17. Data: 2011-11-07 17:26:16
    Temat: Re: Odpalenie motocykla po 1,5 roku. [NTG]
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    > na ropę którego nie trzeba było odpalać z płomienia jak
    > starów, jelczy, ziłów i tatr. Miał przycisk podgrzewania
    > świec żarowych.

    Sory, ze nie na temat, ale ził? Myslalem, ze mialy silniki benzynowe. Nie
    znam sie na tamtych maszynach, wiec mnie wyprostuj.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 18. Data: 2011-11-07 17:44:49
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-11-07 18:26, Użytkownik Ivam napisał:

    > Sory, ze nie na temat, ale ził? Myslalem, ze mialy silniki benzynowe.
    > Nie znam sie na tamtych maszynach, wiec mnie wyprostuj.

    Fabrycznie miał, w praktyce przy pierwszym remoncie wkładano
    ropniaka. Przykład, duża firma transportowa na początku
    lat osiemdziesiątych na ponad trzydzieści ziłów z silnikiem
    na benzynę był już tylko jeden.
    No po kontroli wydało się że rama stojąca w krzakach to był
    drugi benzyniak na którego co miesiąc pobierano benzynę.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2011-11-08 10:39:39
    Od: Bender <b...@b...com>

    W dniu 2011-11-05 15:04, Bender pisze:
    > Witam
    >
    > Kawasaki ZZR600 95r , nieodpalany od 1,5 roku. Paliwo jest, akumulator
    > nowy (naładowany) jest, iskra na świecach jest. Przed odstawieniem
    > motocykla regulowane były gaźniki i sprzęt odpalał bezproblemowo.
    > Macie jakieś pomysły co mogę jeszcze samodzielnie sprawdzić ?
    > Jaka jest najlepsza procedura odpalania silnika w takich warunkach
    > (ssanie,gaz) ?

    Odpaliłem! Problemem była słaba iskra i w momencie minimalnego zalania
    nie dawała rady odpalić mieszanki. Wyczyszczone dokładnie świece i
    ostrożne operowanie ssaniem załatwiło sprawę.

    Dzięki z rady.
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2011-11-08 16:01:57
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bender" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Odpaliłem! Problemem była słaba iskra i w momencie minimalnego zalania nie
    > dawała rady odpalić mieszanki. Wyczyszczone dokładnie świece i ostrożne
    > operowanie ssaniem załatwiło sprawę.

    no to gratulacje - satysfakcja pewnie i tak duża...

    MS