  • 21. Data: 2012-12-14 18:31:14
    Temat: Re: Odpalanie diesla w zimie
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 14 Dec 2012 17:37:52 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Podaj źródło tej głupoty.

    Instrukcja obsługi.

    AK

  • 22. Data: 2012-12-14 18:46:22
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-12-14 17:02, ToMasz pisze:

    > Raczej masz zepsuty rozrusznik. Będziesz sam diagnozował? pisać co
    > dalej? czy jedziesz na warsztat?

    Warsztat.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 23. Data: 2012-12-14 18:55:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 14-12-2012 o 16:35:15 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w
    > wiadomości grup
    com...

    > Nie mają.

    Mają, mają :-) u mnie dzisiaj w hdi przu -10 świeciła 1-2 sekundy. Im
    nowszy diesel tym krócej grzeje.
    Zapłon po półobrocie.

    TG

  • 24. Data: 2012-12-14 19:00:22
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 14-12-2012 o 11:07:01 LEPEK <n...@n...net> napisał(a):

> [...]
    > żarowych gaśnie, przekręcam kluczyk dalej i nic... nic przez 5 sekund,
    > 10 sekund. Jedna, druga trzecia próba - nic. Po przekręceniu kluczyka do
    > końca niby słychać "cyknięcie", ale kontrolki nie przygasają, nie
    > słychać, jakby chciał zakręcić. Jednak przy którejś z kolei próbie (jak
    > już chciałem iść na autobus), po odczekaniu kilkunastu sekund z
    > przekręconym kluczykiem zaczyna normalnie kręcić i odpala.
    > Czy tak ma być? Czy tam jest jakieś dodatkowe ogrzewanie filtra paliwa,
    > czy coś, że łapie taką zwłokę, czy jednak to jest coś "zepsute"?

    Miałem tak kiedyś w scenicu - 1.9dci. Stwierdzał, że ma za słaby
    akumulator (po grzaniu świec spadało napięcie) i nie startował
    rozrusznika. Przerwa 30-60s od zakończenia grzania wystarczyła aby aku
    trochę odżył i komp stwierdzał, że już "można" i zapalał od strzału.
    Wymiana aku usunęła "usterkę".

    TG

  • 25. Data: 2012-12-14 19:38:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-14 19:00, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    (...)
> [...]
    > rozrusznika. Przerwa 30-60s od zakończenia grzania wystarczyła aby aku
    > trochę odżył i komp stwierdzał, że już "można" i zapalał od strzału.

    Być może diagnoza jest trafna - póki co znam to tylko z teorii (
    z materiałów producenta i opowieści), ale zachowanie by pasowało.
    Znaczy czas na nowy akumulator :)

  • 26. Data: 2012-12-14 20:15:59
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-14 18:01, Artur Maśląg pisze:

    > Głupoty powiadasz - cóż, źródłem są dokumentacje, instrukcje
    > oraz praktyka.

    O.K. Czy te dokumentacje i instrukcje oraz praktyka stwierdza że to nie
    głupota w delikatnym słowa tego stwierdzeniu?
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 27. Data: 2012-12-14 20:33:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-14 20:15, Krzysztof 45 pisze:

    > O.K. Czy te dokumentacje i instrukcje oraz praktyka stwierdza że to nie
    > głupota w delikatnym słowa tego stwierdzeniu?

    Pewnie chciałeś napisać "w delikatnym słowa tego znaczeniu", a wyszło
    jak zwykle. Widać, że nie znałeś tego rozwiązania i próbujesz teraz
    wykręcić kota ogonem. Rozwiązanie bardzo fajne i dobrze się sprawdzało,
    a może sprawdza.

  • 28. Data: 2012-12-14 21:22:26
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-14 20:33, Artur Maśląg pisze:
    > Pewnie chciałeś napisać "w delikatnym słowa tego znaczeniu", a wyszło
    > jak zwykle.
    Pewnie chciałeś coś teges a wyszło jak zwykle.
    > Widać, że nie znałeś tego rozwiązania i próbujesz teraz
    > wykręcić kota ogonem.
    Kot, ogon, zdrowy jesteś? Wracam do auta po telefon a uto włącza mi
    świece żarowe ? LOL
    Tudzież wracam po szesnaście innych maneli, a moje inteligentne autko
    włącza mnie świece żarowe. Zdrówka życzę i Twojemu atku.
    > Rozwiązanie bardzo fajne
    J.W.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 29. Data: 2012-12-14 21:29:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-14 21:22, Krzysztof 45 pisze:
    > Pewnie chciałeś coś teges a wyszło jak zwykle.

    Nie, napisałem jakie rozwiązania są stosowane (bądź były), a Ty jak
    zwykle dość głupio zareagowałeś.

    > Kot, ogon, zdrowy jesteś? Wracam do auta po telefon a uto włącza mi
    > świece żarowe ? LOL

    Od razu widać, że nie wiesz jak to działa.

  • 30. Data: 2012-12-14 21:31:14
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 14-12-2012 o 21:22:26 Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > Tudzież wracam po szesnaście innych maneli, a moje inteligentne autko
    > włącza mnie świece żarowe. Zdrówka życzę i Twojemu atku.

    Kolego, nie chcę Cię martwić ale nie masz racji - takie rozwiązanie
    (grzanie wstępne po otwarciu i zamknięciu drzwi kierowcy) było już w
    tamtym wieku w VW T4, golfie, pasacie, felicji i pewnie w wielu innych.

    TG