  • 11. Data: 2013-06-11 11:05:43
    Temat: Re: uszkodzenia przelotek w płytce radia samochodowego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Jun 2013 10:53:23 +0200, Sylwester Łazar napisał(a):
    > Zauważ, że z jakiejś przyczyny monitory CRT, telewizory, były wykonywane na
    > jednostronnym druku.

    Bo tak taniej :-)

    Grzechem jest robic na 2 warstwach cos co sie da na 1 :-)

    J.

  • 12. Data: 2013-06-11 12:09:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    LeonKame pisze tak:

    > I tez co ulewa byly cale w wodzie ?

    Jakos nie. Kluczem do sukcesu jest chyba nigdy nie odkręcać tej
    pokrywki.

    --
    Piter

  • 13. Data: 2013-06-11 18:00:22
    Od: BartekK <s...@d...org>

    > Tak jak radzi kolega:
    > podrutować szystkie (~300-500) przelotek.
    > Tylko to da gwarancję.
    Ale nie da opłacalności. Radio chodzi po 150-200zł, co i tak jest o x10
    przepłacone za kaseciaka (!), ale wszystko dlatego, że jego panel
    zawiera sterowanie wentylacją i klimatyzacją...
    Ile czasu zejdzie na przelutowanie przelotek CAŁEJ płyty (gdzie część z
    nich jest pod układami), i ile można za to wziąć pieniędzy? W dodatku
    nie ma gwarancji żadnej, że z okazji losowego znikania przelotek - nie
    uwaliło jakiegoś układu na płycie.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 14. Data: 2013-06-11 19:20:23
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

> [...]
    > Ile czasu zejdzie na przelutowanie przelotek CAŁEJ płyty (gdzie część z
    > nich jest pod układami), i ile można za to wziąć pieniędzy? W dodatku
    A czy ktoś tutaj pisze o opłacalności?
    Chcesz muieć dobrze - musisz zrobić dobrze.
    Chcesz mieć jakość - kupujesz 3 razy radio po 200 zł, a potem kupujesz
    AUDI.
    Po trzech naprawach silnika po 10 000 zł, kupujesz Mercedesa.
    Po 3 naprawach Mercedesa (nie wiem co się tam psuje, ale przecież coś musi)
    po 2x xxx zł --> jesteś juz milionerem.

    Jeśli w porę naprawisz Seata --> jeździsz nim długo, a potem kupujesz
    Citroena i jeździsz nim 10 lat, aż ci blacha skoroduje.
    Zawsze będziesz biedny.
    To już coś!
    Może lepiej niż ten zadłużony na milion z Mercedesem.
    Każdy może wybrać.
    S.

  • 15. Data: 2013-06-11 19:41:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 11 Jun 2013 19:20:23 +0200, Sylwester Łazar<i...@a...pl>
    wrote:
    > Citroena i jeździsz nim 10 lat, aż ci blacha skoroduje.

    Chyba żart, Citroen rozpada się (głowica, wydechy, ogólnie silnik) po
    100Kkm.Potwierdzone osobiście i z kilku źródeł. Nigdy więcej.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2013-06-11 19:53:09
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Chyba żart, Citroen rozpada się (głowica, wydechy, ogólnie silnik) po
    > 100Kkm.Potwierdzone osobiście i z kilku źródeł. Nigdy więcej.
    >
    > --
    > Marek
    Idziesz w dobrym kierunku, zgodnie z planem.
    Jesteś na kursie i ścieżce.
    Teraz Audi. ;-)
    S.

  • 17. Data: 2013-06-12 00:25:51
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Chyba żart, Citroen rozpada się (głowica, wydechy, ogólnie silnik) po
    > 100Kkm.Potwierdzone osobiście i z kilku źródeł. Nigdy więcej.

    Ale jaki i w jakich warunkach używany oraz czy serwisowany, mam chyba
    już pełnoletnią xantię w której wymieniałem wydech w zeszłym roku.
    Jedyne na co mogę narzekać to kiepska elektryka.
    Czasem są jakieś sprawy specyficzne, np napaliłem się na C5 3l V6
    benzyna, ale odpuściłem jak doczytałem że ten silnik ma problemy z
    głowicą właśnie jak się go pogoni z dużą prędkością przez pół godziny.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 18. Data: 2013-06-12 11:46:04
    Od: BartekK <s...@d...org>

    > A czy ktoś tutaj pisze o opłacalności?
    > Chcesz muieć dobrze - musisz zrobić dobrze.
    Po raz drugi podkreślam że to nie moje radio z nie mojego auta.
    Znajomy chciał tanio, kupił tanie toczydło (seat z 99r to nie jest
    szał), z drobnym mankamentem "radio nie działa" - ale kto by się tym
    przejmował, wsadzi się inne lub olać w ogole radio. A tu się okazuje, że
    przez głupią awarię głupiego radia - nie da się sterować nadmuchu/klimy...
    A co do "kupisz audi" - to też grupa VAG, więc obawiam się że jakość i
    pomysły będą identyczne, tylko zewnętrzne opakowanie, wykończenie i
    marketing inny.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 19. Data: 2013-06-12 12:02:54
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-06-11 19:41, Marek wrote:

    > Chyba żart, Citroen rozpada się (głowica, wydechy, ogólnie silnik) po
    > 100Kkm.Potwierdzone osobiście i z kilku źródeł. Nigdy więcej.

    Zasada jest taka:
    Nie kupowac samochodów na "F"!

    t.j. fordów, fiatów i francuskich ;-)

    Włodek

  • 20. Data: 2013-06-12 12:16:32
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-06-11 12:09, PiteR pisze:

    > Jakos nie. Kluczem do sukcesu jest chyba nigdy nie odkręcać tej
    > pokrywki.

    Nie wiemo jakiej pokrywce piszesz u mnie komputer jest na podszybiu i
    juz zamokl 2 razy, musialem zrobic extra puszke na kable przylaczeniowe
    i "kompjuter". W kazdym badz razie idiotyzmem jest umieszcenie komputera
    w miejscu w ktorym splywa woda z szyb.
    O zamkach zamarzajacych w zimie nie wspomne a radio tez musialem extra
    czyscic bo przy zmianie temperatury wyswietlacz przestawal wyswietlac.