  • 31. Data: 2012-05-02 11:04:48
    Temat: Odp: Odp: tuner TV (dvb-t)?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4fa0ea9d$...@n...home.net.pl...
    > On 02.05.2012 09:55, Cavallino wrote:
    >
    >> Nie program, tylko system operacyjny.
    >> Taka specjalna wersja windowsa.
    >
    > a program nie nazywa się tak samo?

    Fakt, w Win7 jest i taki program.
    Ja do Win7 na htpc jeszcze nie doszedłem i z tego co widzę po ilości
    problemów raczej prędzej cofnę się do xp.

  • 32. Data: 2012-05-02 12:40:24
    Temat: Re: Odp: tuner TV (dvb-t)?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 02 May 2012 10:04:45 +0200, pawell32 napisał(a):

    > a program nie nazywa się tak samo?

    A programy potrzebują oddzielnych sterowników, panie niepytający?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 33. Data: 2012-05-02 13:13:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 02.05.2012 12:40, Waldek Godel wrote:

    > A programy potrzebują oddzielnych sterowników, panie niepytający?

    co Ty powiesz?
    a ja myslałem, że to tak samo z siebie

    --
    pozdrawiam. pawell32