  • Data: 2010-11-13 20:47:59
    Temat: Re: Odp: moduł SFP i zapis w eeprom
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-11-2010 o 12:52:13 Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>
    napisał(a):

    > a mnie ciekawi proces produkcji tych modułów.
    >
    > Na PCB poza złączem modułu -> urządzenia jest 5 pinów które wyglądają
    > jak złącze serwisowe używane do programowania tego ATMELA.
    >
    > może to być zrobione trochę tak:
    >
    > - płytka jest montowana i procesor jest programowany poprzez 5 PINów na
    > płytce
    > - cały moduł jest składany, montowana jest obudowa i nalepiana etykieta
    > z numerem seryjnym oraz kodem paskowym (taka fizycznie tam jest na
    > zdejmowanej osłonie obudowy)
    > - moduł jest podpinany pod złącze, coś odczytuje barcode i na podstawie
> [...]
    NIE, atmel ma swoje rejestry dostępu do eeproma i przez nie gada, a I2C
    jest prawdopodobnie robiony programowo i służy tylko do komunikacji ze
    światem.
    Co prawda mozna programować eeproma z zewn przez programator równoległy
    lub po spi
    ale jak są lockbity ustawione to programowanie (odczyt) bedzie zablokowane.

    --
    Pozdr
    JanuszK