  • Data: 2013-06-02 15:42:18
    Temat: Re: Odp: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
    Od: Leming Show <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Acha!
    > Jedynym powiadasz Pan?

    Jeszcze checi sa potrzebne, no i to w ktorym miejscu postawisz krzyzyk
    przy glosowaniu. Nie wierze ze sa potrzebne jakies nadzwyczajne
    umiejetnosci, do tego aby wyciagnac marne 100zł z projektu na jednej
    atmedze + LCD, kol. identyfikator ukonczyl studia, sorry ale ze
    sprzedazy kabelkow do atari kokosow nie ma. Kabelki to lutuje
    sprzataczka po godzinie szkolenia. Ja robie jeden projekt max 6-mcy w
    czasie wolnym. To prawda ze ostatnio pogorszylo sie, ale w czasie
    kiedy jest wiecej wolnego, czas poswieca sie na tworzenie projektow
    ktore w lepszych czasach bedzie mozna sprzedac. Od marudzenia przybywa
    tylko jednym.

    > Teraz masz piatke dzieci. Wydatki te same?
    > 7 osob to jest 10500z /miesiac.

    Ja wyznaje zasade ze kazdy powinien miec tyle dzieci ile jest w stanie
    godnie wychowac, nie ja to wymyslilem.

    > Zauwaz , ze urzednik nie musi kiwac palcem, aby wyplaci sobie pensj .

    Nie bede spamowal tej grupy polityka. Jada nas ostro, to fakt.