  • Data: 2013-06-02 17:05:04
    Temat: Odp: Odp: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ja wyznaje zasade ze kazdy powinien miec tyle dzieci ile jest w stanie
    >godnie wychowac, nie ja to wymyslilem.

    Tak było w czasie, gdy polowało się na mamuty.
    Od czasu, gdy ogólnie przyjęto za standard emerytury Bismarca, czyli od
    około 100 lat,
    emerytury mają być wypłacane przez tych co pracują.
    A tych coraz mniej, bo naród się kurczy (dzietność:1,3), a udział ludzi
    starszych się zwiększa.
    ZUS "zgubił" składki.
    Nie mamy nic.
    No to teraz wypłacane sa emerytury i renty z bieżących składek.
    Współczynnik dzietności zdaje się jest na poziomie 1,3.
    W normalnych krajach, a także u wszystkich naszych sąsiadów podatnicy
    wspierają
    rodziny wielodzietne, bo wiedzą, że ich emerytury będą wypłacane z ich
    składek za 20 lat.
    To wspieranie są na poziomie min. 3000 zł na dziecko/miesiąc.
    U nas 80 zł na dziecko/miesiąc.
    U nas: politycy drenują rodziny wielodzietne. Chociażby próby ukarania
    podatkiem śmieciowym
    rodziny, które mają co najmniej jedno dziecko.

    >Nie bede spamowal tej grupy polityka. Jada nas ostro, to fakt.
    Otóż to!

    Tak czy inaczej jest źle, a id to widzi.
    Przepraszam, że nazwałem Cię "leniuchem".
    Po Twojej odpowiedzi, widać, że Twój nick jest jednak przemyślany.
    S.