  • 31. Data: 2012-11-23 22:53:01
    Temat: Re: Odp: Odp: uP ze sprzętowym 1-wire - istnieje?
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Sylwester Łazar wrote:

    > Jakub chciał informację z ciekawości.
    > Koledzy informowali go o tym, że napisanie procedury to łatwizna.
    > Teraz ma wybór.
    > Kolego Jakubie proszę wybierać.

    Dziękuję za informację i zrozumienie :) Oczywiście już dawno wybrałem
    napisanie procedury, tak będzie szybciej i taniej, choć faktycznie z tego co
    widziałem w datasheet tego DSa obsługa tego sprzętowego bloku jest banalna,
    bufor jak w UART, flagi wyzwalające transmisję i przerwania, a do sterowania
    kilka asemblerowych instrukcji, ciekawe czemu nie implementują czegoś
    takiego w tych "popularnych" uP?

    Jakub Rakus
    s...@o...pl

  • 32. Data: 2012-11-23 22:56:19
    Temat: Re: uP ze sprzętowym 1-wire - istnieje?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello zapinio,

    Friday, November 23, 2012, 2:29:27 PM, you wrote:

    > Jestem elektronikiem i informatykiem.

    Ale zadeklarować poprawnie charsetu, kwa nać!, nie potrafisz...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2012-11-23 23:05:18
    Temat: Re: uP ze sprz?towym 1-wire - istnieje?
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    A ja proponuję przejechać się do Rzymu, pooglądać Toskanię, zobaczyć stare
    niemieckie miasteczka albo pogranicze Francji i Niemiec.
    Albo pojechać do Szwecji połowić ryby i rozkoszować się przyrodą jakiej w
    Polsce już nie ma i nie będzie.I zaludnieniem dziesięciokrotnie mniejszym
    niż w Polsce.
    Mozna też do Finlandii.
    Przy okazji ze zdumieniem zauważyć, że nikt się tam tymi technologiami nie
    onanizuje.
    Ot o tyle o ile jest to rzeczywiście do czegoś potrzebne.
    Polacy znajdują się ciągle na etapie kolorowych szkiełek z dalekich krajów.
    A zagraniczni kupcy sprzedawać umieją, oj umieją.

  • 34. Data: 2012-11-23 23:18:40
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jakub Rakus wrote:
    [..]
    > kilka asemblerowych instrukcji, ciekawe czemu nie implementują czegoś
    > takiego w tych "popularnych" uP?

    Ten DS bazuje na 8051, można powiedzieć że popularny jest, ino cena
    jakaś nie taka. Jakby był w cenie zbliżonej do at89c2051 to bym chętnie
    się przesiadł.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 35. Data: 2012-11-23 23:30:16
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Zostań przy zasilaczach...

    [następny , który ma mnóóóóóóstwo wolnego czasu i przepada za pouczaniem
    innych]
    [a oni, niewdzięczni, mają to w dupie]
    [co za życie]

  • 36. Data: 2012-11-23 23:31:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello zapinio,

    Friday, November 23, 2012, 11:05:18 PM, you wrote:

    > A ja proponuję przejechać się do Rzymu, pooglądać Toskanię, zobaczyć stare
    > niemieckie miasteczka albo pogranicze Francji i Niemiec.

    NTG -> pl.rec.turystyka.*

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2012-11-23 23:32:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello zapinio,

    Friday, November 23, 2012, 11:30:16 PM, you wrote:

    > [następny , który ma mnóóóóóóstwo wolnego czasu i przepada za pouczaniem
    > innych]

    O sobie piszesz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 38. Data: 2012-11-23 23:49:44
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    > Zostań przy zasilaczach...
    >

    > [następny , który ma mnóóóóóóstwo wolnego czasu i przepada za pouczaniem
> [...]

    Ale akurat tutaj RoMan ma rację. OE z natury jest odporniejszy na błędy w
    deklaracji charsetu, ale inne programy już prezentują wtedy kaszanę. Pomyśl
    o tych, co mają inne programy, niż twój (i mój, też mam OE).
    Zrozumiałe, gdybyś był np. polonistą, dla którego komputery, informtyka, to
    czarna magia. Ale jeśli jesteś elektronikiem i INFORMATYKIEM, to zestawiając
    tę deklarcje, z pozostawieniem domyślnych (są złe!!) ustawień OE, wystawiasz
    sobie niezbyt pochlebny wizerunek. Gdybym był humanistą, to powiedziałbym,
    że jeśli informatyk nie umie prawidłowo ustawić swojego komputera, to ja mu
    nie ufam, czy zaufać też lekarzowi, mając takie coś na widoku?
    Tak więc, jeśli chcesz, żeby inni traktowali cię poważnie, to wyglądaj
    poważnie. Inaczej wyglądasz (takie przerysowanie) jak elektryk, co pod
    napięciem pracuje przy gołych przewodach bez izolacji ochronnej...
    Jak ustawić OE - STFW :)